davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging

Hallo, maandag jl had ik mijn abonnement verlengd met een toestel, ik had een bevestiging dat mijn abonnement die dag werd veranderd naar de nieuwe, mijn vraag ik of mijn verlenging goed is overgekomen en wanneer mijn nieuwe toestel mij kant zou komen. Bij de vorige verlenging ging het 1 en ander ook al mis ik heb het gevoel dat het nu ook zo zal zijn, kunt u eventueel checken of het allemaal goed is gegaan, ik had gisteren ook telefonisch contact opgenomen maar na 3 kwartier te zitten wachten dus probeer ik hier maar met vriendelijke groeten.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @saiyan,

Leuk om te lezen dat je verlengt hebt. Wel jammer dat het de vorige keer niet goed is gegaan.
Als je online hebt besteld kun je bellen met status order online 0800-0200043 of via de volgende link:https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
Heb je telefonisch besteld dan kun je contact opnemen met status order:0800-0560

Helaas op het forum kunnen wij niks inzien betreft bestellingen, abonnementen of betalingen omdat het forum bedoelt is door mede Vodafone gebruikers elkaar tips and tricks te geven.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Laat me even weten of het gelukt is.
Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @saiyan , zie het antwoord van @stevied86 . Omdat dit topic niet aan onze regels voldoet zal ik het sluiten voor nieuwe antwoorden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic