NDM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe bundel iphone 6 + 6gb data

Begin dit jaar heb ik mijn vodafone abbo verlengd. Red met onbeperkt bellen en 2 gb data en een iphone zes erbij. Op zich met alles blij maar data zit ik regelmatig tegenaan. Vanwege de kosten niet de zes gb bundel gekozen.

Nu zie ik amper twee maanden later dat voor dezelfde prijs als mijn abbonnement, vodafone nieuwe abbonees onberperkt bellen, een iphone en 6 gb data meegeeft.

Mogen bestaande klanten (+8 jaar) ook mee profiteren van dit soort deals? Of is het wachten tot ik over twee jaar weer mag vernieuwen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NDM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert

Bedankt voor de tip. Ik heb uiteindelijk vodafone maar gebeld want de chat ligt er alweer tijden uit. Op zich virendelijk geholpen door de medewerker op de service desk, maar niet het antwoord waar ik op hoopte.

De sterk verlaagde tarieven voor het Vodafone red Super abbonnement gelden alleen voor nieuwe klanten. Wellicht in reactie tot de datalimiet verhogingen van KPN en T-mobile in het prijs segment 55 Euro per maand.

Helaas voor bestaande klanten is het uitzitten, van contract en hetzelfde betalen als een nieuwe klant voor een derde van de data de enige optie. Jammer vodafone.

Wellicht het vermelden waard dat ik uiteraard mocht upgraden naar Red Super maar dan wel het volle tarief moest betalen. Dus een slordige 30% meer dan een nieuwe klant.

:8
*moderator edit: tag gefixt*

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @NDM ,

Misschien dat je even deze vraag kunt stellen aan de klantenservice omdat via het forum er geen bevestiging ervan kan worden gemaakt.
Misschien dat dit mogelijk is maar ik beslis het niet, helaas ;)!

In ieder geval succes! Mocht nog eens hulp nodig hebben ben je van harte welkom op het forum en je weet het te vinden.
NDM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert

Bedankt voor de tip. Ik heb uiteindelijk vodafone maar gebeld want de chat ligt er alweer tijden uit. Op zich virendelijk geholpen door de medewerker op de service desk, maar niet het antwoord waar ik op hoopte.

De sterk verlaagde tarieven voor het Vodafone red Super abbonnement gelden alleen voor nieuwe klanten. Wellicht in reactie tot de datalimiet verhogingen van KPN en T-mobile in het prijs segment 55 Euro per maand.

Helaas voor bestaande klanten is het uitzitten, van contract en hetzelfde betalen als een nieuwe klant voor een derde van de data de enige optie. Jammer vodafone.

Wellicht het vermelden waard dat ik uiteraard mocht upgraden naar Red Super maar dan wel het volle tarief moest betalen. Dus een slordige 30% meer dan een nieuwe klant.

:8
*moderator edit: tag gefixt*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @NDM ,

Ik snap dat je hiervan baalt dat je niet kan meedoen aan deze actie. Voor nieuwe klanten is het en mooie actie omdat zij dan lid worden van Vodafone en daar moet je wel even en mooie actie voor neerzetten.

Bestaande klanten kunnen ook zeker genieten van verschillende acties maar misschien zijn ze niet helemaal zoals je die wilt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic