RiAn83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging iPhone 7

Beste vodafone,

Waarom?

Ik als Apple fan had vrijdag toch besloten om ipv via apple centre los een Iphone 7 32gb/zwart te bestellen om toch via jullie te doen. Heb per mail een aanbieding gekregen van een Iphone 7 red ab. 2jr, €52,- p/mnd, onbeperkt bellen/sms, 5gb internet plus nog €60,- korting op toestel dan zou het ipv €52,- 48,- p/mnd zijn incl. 3mnd onbeperkt internet en 3mnd gratis napster, tv of netflix zonder bijbetaling van de telefoon enkel thuiskopieheffing van €4,en nog wat,- .

Per internet kwam ik vrijdag niet uit maar gelukkig stond er een nummer bij als ik hulp nodig had dat ik kon bellen. Dus heb maar gebeld en hebben we telefonisch de order geplaatst.

Nadat ik jullie order bevestiging per mail had ontvangen kwam ik erachter dat de 60,- korting niet verrekend was. My bad... Was door onze lange gesprek vergeten dat door te geven.

Helaas waren jullie toen al gesloten dus had weekends weer gebeld en mevrouw heeft me verteld dat ik eerst de order dient te annuleren en opnieuw dan hoor te bestellen alleen kan dat maandag pas weer.

Dus maandag bel ik op en kreeg ik te horen dat het eigenlijk niet telefonisch mogelijk was omdat het een internet aanbieding is maar omdat ik al zo lang een trouwe klant ben kon ze me de korting ook telefonisch geven dezelfde korting voucher van €60,- Dus zou dan alsnog hetzelfde abonnement krijgen als dan ik dat per internet zou bestellen. Alleen moest ik het eerst zelf annuleren en dan zou ze me de volgende dag tussen 13.00 en 20.00 weer terug bellen om het rond te maken.

Uiteindelijk heeft ze me de volgende dag dinsdag niet terug gebeld dus heb ik woensdag maar zelf gebeld.

Woensdag na veel gebel, gezeur en onwetendheid was het bestelling geplaatst. Toen ik het bevestigingsmail had ontvangen was idd de €60,- korting toegepast maar dan moet ik nog wel €100,- plus de thuiskopieheffing bijbetalen. Hoe dan??? Moet ik voor die €60,- korting €100,- bijbetalen?!?

Ben uiteindelijk maar naar de vodafone store geweest en zij konden niet veel voor me betekenen dan jullie zelf te bellen omdat ik moe was geworden van dit gezeur, uren aan de telefoon en onwetendheid/ondeskundigheid, van de ene collega naar de andere collega doorverbonden worden en na zo lang wachten opeens dat de verbinding word verbroken (zucht...)

Eindstand...
- Vodafone store medewerker kon niks voor me betekenen dan dat het voor onbepaalde tijd onderzocht word.
- Door dit zooitje kan ik nu fluiten als apple fan om als eerste de iphone 7 te kunnen bemachtigen.
- zgnd. als trouwe klant als beloning de €60,- korting voucher toepassen terwijl het een voucher is die ieder klant van vodafone heeft ontvangen.
- Wachten tot weet niet wanneer jullie dit in orde gaan maken.
- Bewust gewacht om me abonnement te verlengen voor de Iphone 7

Kortom... Ben zwaar teleurgesteld in Vodafone, jullie zijn wat duurder dan de overige providers had verwacht voor die extra wat ik meer betaal wel iets betere services en kwaliteit zou krijgen. Maar uiteindelijk word je toch zwaar genaaid!

5 Reacties 5
RiAn83
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: dubbel bericht*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Ik zie dat je het bericht in twee topics had geplaatst, één bericht is voldoende en zal dan in behandeling worden genomen (volgens de forum richtlijnen). Ik heb daarom beide berichten van je samengevoegd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
RiAn83, ik begrijp dat dit geen fijne ervaring is! Helaas kunnen we je via het Forum niet helpen hierin. Neem hiervoor contact op met de klantenservice Het topic zal daarom binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic