Gregoryriepsaam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement (pakket nooit aangekomen, was beschadigd)

Op 27 december 2017 heb ik mijn abonnement bij jullie verlengd met een iPhone 8+. De gsm was slecht leverbaar, uiteindelijk zou de iPhone op 24 januari 2018 bezorgd worden door postnl tussen half 2 en half 4. Maar ze kwamen niet op de afgesproken tijd, dus wij waren niet thuis. De iPhone zou de volgende dag weer geleverd worden. Maar helaas kregen wij een bericht op 25 januari dat het pakket beschadigd was. Nou wij dachten, dat is jammer, maar niet ons probleem. Na heel veel telefoongesprekken en bezoeken in de winkel in Terneuzen is er tot de dag van vandaag nog geen iPhone.
Cases die niet doorgezet zijn, waardoor we weer langer moeten wachten.
Uiteindelijk zou de verlenging geannuleerd worden, zodat we een nieuwe bestelling konden plaatsen. Twee weken geleden kregen we een annuleringsbevestiging, maar daarin werd vermeld dat we mee moeten doen aan het onderzoek om de telefoon op te sporen. Geen probleem verder, maar tot op heden niets van gehoord.
Wij vinden het belachelijk en worden gezien als dader. Wij hebben nooit een pakket gezien en ook niet voor getekend. Vandaag wederom weer contact gehad. En weer hetzelfde antwoord dat het nog steeds in behandeling is bij vermissingszaken. Terwijl we nu al maanden verder zijn. We kunnen geen nieuwe bestelling plaatsen, omdat de telefoon eerst opgespoord moet worden. Dat vind ik erg raar. Stel dat de telefoon nooit gevonden wordt, wat dan?
Graag dit uitzoeken. En zsm oplossen! Anders zijn wij genoodzaakt de geschillencommissie in te schakelen.
Wij zijn met jullie een overeenkomst aangegaan en het pakket is niet afgeleverd. Dit is niet ons probleem,Maar dit moeten jullie uitzoeken met postnl.

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Dat is een vervelend ervaring. Ik moet je echter teleurstellen dat er via het forum geen communicatie is tot de klantenservice, daardoor is het niet mogelijk om te zien wat er precies aan de hand is, welke cases zijn geopend en het verdere resultaat.

Maar ik kan begrijpen dat je graag een oplossing wilt, heb je al een mail gestuurd naar de klachtenafdeling? Zo niet, dan kan je dit hier doen.
Ik hoop dat er snel een oplossing voor jullie gevonden zal worden!

Vriendelijke groet,
Gregoryriepsaam
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dit is zeker een vervelende situatie. Een klachtenformulier hebben we al weken terug ingevuld, maar nooit geen reactie op gehad.

Wat is hier normaal de procedure in als een pakket kwijtraakt? Duurt dit altijd zo lang? Zijn er meerdere mensen die zoiets dergelijks al eens hebben meegemaakt?

Wij vinden het in ieder geval absurd dat dit zo lang moet duren.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gregoryriepsaam, sorry voor de late reactie. Is het probleem inmiddels nog opgelost?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen activiteit meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic