Hi,
Ik snap dat je nu direct graag een toestel wil hebben omdat deze "bijna" defect is. Maar het is dan toch goed opgelost nu? Een formulier invullen, opsturen en dan kan je wel gebruik maken van Next. Goed, het is niet zoals je het graag zou willen zien en het had misschien toen beter afgehandeld kunnen zijn, maar de optie is er wel om alsnog gebruik te kunnen maken. Nogmaals, ik snap dat je zoiets hebt dat het toen gedaan zou kunnen zijn, maar dat is niet het geval.
Ken genoeg momenten dat providers zeggen dat toen iets gedaan moest worden en dat het dan nu niet meer kan. Dat zegt Vodafone gelukkig niet maar het duurt nu iets langer. Als je nu van deze optie geen gebruik had willen maken dan was er tenslotte nog niets aan de hand geweest en was het nog steeds een goede provider. Begrijp je frustratie maar over 2 weken heb jij een nieuw toestel ken kan je van Next gebruik maken. Tenminste, dat is wat je zegt. Positief inzien, dat maakt deze zonnige dag veel fijner om door te komen. Maar nogmaals, ik snap dat het vervelend is!