all2one

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging 4 mnd eerder

Onlangs 24 jan jl mijn abonnement verlengt ipv komende mei.
Heb nadrukkelijk gevraagd wat de voor-nadelen zijn om dit nu al te doen ipv mei. AangeZien ik al jaren klant bij Vodafone (Sim-only) is dit besproken en heb getwijfeld om over te stappen naar de concurrent kwamen we toch uit om te blijven en dat er geen verandering zou ontstaan in abonnementsvormen bij Vodafone tot mei en dus besloot te verlengen.
Tevens zijn er nog veel problemen mbt mijn multisimkaarten wat nog steeds niet is geregeld wat blijkbaar moeite kost om dit te versturen wat mij tot 4x toe is beloofd. Via sms bevestigd en 6x hierover gebeld maar nog steeds niks ontvangen.
Vandaag dan toch maar weer eens gebeld en ja hoor...eindelijk bevestigd in mail ect dat dit onderweg is.
Nu komt het.....
24 jan verlengd red-plus voor 1jr €36,50
Kijk ik per toeval op mijn Vodafone app, zag ik ineens dat er een aanbieding lag ten aanzien van een verlenging en een korting lag.
Kijk ik online op de site....wat schets mijn verbazing. RED-plus is ineens (actie)verlaagd naar €28.
Iedereen snapt wel dat je zomaar binnen 3 weken word opgelicht voor een jaar(laat staan 2jarige contract.
Mijn vraag is wat een consument hieraan kan doen en of dit is terug te draaien naar deze nieuwe actie.
Is het verstandig om hiermee naar een winkel te stappen ipv telefonisch.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi all2one,

Ik zie dat tot nu toe nog niemand heeft gereageerd op je topic.

Heb je dit inmiddels al kunnen oplossen via de klantenservice? Via het forum is er geen mogelijkheid om interne vragen te beantwoorden. Hopelijk is dit inmiddels al opgelost.

Voor Tips & Tricks kun je het forum altijd benaderen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi all2one,

Heb je hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice?
We zijn benieuwd naar de status!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic