MichielM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Annulering, ik wacht sinds 8 dec op 900EUR

Dag,

Ik heb op 8 december 2016 een online bestelling geannuleerd. De levertijd van de iphone werd elke keer een maand doorgeschoven en wilde het aparaat toch echt voor de jaarwisseling hebben.

Volgens de regels wordt het bedrag dan binnen 5 dagen terug gestort. Bij mij dus niet. Ik heb hier denk ik zo'n 10x met de klantenservice over gebeld. Altijd zeer vriendelijk, altijd de vermelding dat de leidinggevende wordt ingeschakeld en dat dit onbegrijpelijk is. Maar, tot op heben niets... ook de klachten via email halen niets uit, geen antwoorden en geen daden.

Wie heeft hier ook ervaring mee gehad?
Waar moet ik echt bij vodafone zijn?
Ik heb het er zo mee gehad dat ik natuurlijk nu ook hele andere stappen aan het overwegen ben.
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi MichielM

Jammer om te horen dat je zo'n negatieve ervaring hebt. Uiteraard helpen we je graag verder hiermee. Ik kan helaas via het forum geen persoonlijke gegevens van jou opvragen en dus ook niks voor je nakijken. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om nog een keer te gaan bellen, maar je zult toch via een ander kanaal contact met ons moeten opnemen. Probeer het anders eens via Facebook? We kijken het graag voor je na!


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic