errieman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen van abonnement werkt niet

Hallo,

Ik probeer mijn abonnement te verlengen, maar elke keer als ik op verlengen druk krijg ik een melding dat ik een nummer moet selecteren in My Vodafone. Wanneer ik via Mijn Vodafone een nummer selecteer en weer op verlengen druk krijg ik exact hetzelfde bericht en word ik weer terugverwezen naar Mijn Vodafone om hetzelfde te doen. Oftewel, het is op het moment onmogelijk om mijn abonnement te verlengen.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hallo errieman,

Welkom op het Vodafone forum!

Zo te zien heb je je keuze al gemaakt :). Nu alleen nog verwerken, heb je dit ook al eens geprobeerd in een andere browser en eventueel even de cookies te verwijderen van de browser?

Mocht het niet lukken na meerdere keren kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Hun kunnen je ook verder helpen met het verlengen. Via het forum kunnen we je niet helpen bij het plaatsen van een verlenging.

Nog een fijne avond verder.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt errieman?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic