Beste allen,
Na contact met verschillende collega’s van Vodafone zit ik momenteel met een issue.
Op 8 augustus heb ik mijn contract verlengd met 1 jaar. Deze abonnement gaat 15 december in. Het gaat om een sim only contract van 32,- per maand.
Nu wil ik mijn abonnement upgraden met een toestel en dus 2 jaar klant blijven.
Eerst heeft een medewerkster aangegeven dat dit mogelijk is. Later heeft een andere medewerkster dit afgekeurd. De 3 de keer gesproken met mevrouw Rudeshka, zei gaf me aan dat het gaat om een win win situatie en dat dit mogelijk moet zijn.
Hierna ben ik verbonden met de cancellation center. Ook zij gaven aan dat het mogelijk moet zijn. Er is een case aangemaakt en deze is afgekeurd.
Vandaag nogmaals contact gehad met een andere medewerkster van het cancelation center. Zij geeft aan dat ze er niks aan kan doen.
Waarom moet ik nu tot 15 februari wachten op een toestel?
Na zo lang klant te zijn bij Vodafone vind ik dit zeer betreurend.
Met vriendelijke groet,
Mesut Altintas