larsbongers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Hallo, vandaag zou mijn abonnement in moeten gaan, maar heb nog geen service. Hoe kan dat? Wil mijn simkaart online activeren, maar ook dat gaat niet, de site geeft aan: Er is iets fout gegaan. Ga terug naar het overzicht en probeer het opnieuw.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling larsbongers ;)! Een feedback puntje voor de volgende keer.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi larsbongers,

Zou je dan even contact kunnen opnemen met de klantenservice? We kunnen je simkaart helaas niet via het forum activeren (er is extra informatie nodig bij het activeren).

Alvast een fijn weekend!
larsbongers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Het is ondertussen opgelost. Was blijkbaar pas om 10.45u geactiveerd. Was hier graag tevoren over geïnformeerd..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling larsbongers ;)! Een feedback puntje voor de volgende keer.

Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Tineke1963

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik kan mijn simcard niet activeren. Online niet en ook niet via de klantensercive ( ik krijg binnen 5 dagen bericht!! ). Mijn abonnement gaat vandaag in en ik wil graag kunnen bellen en gebeld worden, maar ik kan alleen 112 bereiken en dat lijkt me niet de bedoeling. Graag goed advies van een Expert die er ook echt zicht op heeft.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tineke1963, ik zie dat je al antwoord hebt gehad via andere topics. Dit topic wordt nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic