hanneke593

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen - telkens error interpagina (wel minstens 4 mnd van te voren)

Hallo,

Al een tijdje probeer ik mijn abonnement te verlengen.
Ik krijg echter telkens een error als ik op verlengen klik.
Mijn abonnement loopt 25 februari af, binnen 4 maanden dus, dus daar kan het niet aan liggen.
Heb het de afgelopen weken al meerdere keren geprobeerd maar tot vandaag lukt het nog steeds niet.
Kunnen jullie me helpen?

Grt.
8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@hanneke593

Online verlengen kan alleen als je een klant bent die maar één nummer heeft. Heb je bijvoorbeeld meerdere abonnementen? Dan werkt het niet. Dan kun je het beste even bellen met onze verkoopafdeling.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Maartje

Ik weet niet zeker of je hierin gelijk hebt. Ik heb op 29 september mijn mobiele abonnement online met twee jaar verlengd naar Vodafone Red Super. Daarbij heb ik al sinds december 2012 een data-abonnement (MBB Basis-3 Hardware) voor mijn iPad bij jullie. Dit data-abonnement heeft ook een bijbehorend mobiel nummer. Dus ik ben klant bij Vodafone met meerdere nummers, en toch heb ik eind december gewoon mijn mobiele abonnement online kunnen verlengen. Kan natuurlijk zijn dat data-abonnementen niet onder de reguliere nummers vallen, daar ze niet gebruikt kunnen worden om te bellen. Maar in feite ben ik gewoon klant van Vodafone met meerdere abonnementen (nummers), en toch heb ik eind september online kunnen verlengen.

Het data-abonnement (MBB Basis-3 Hardware) heb ik overigens per 27 december opgezegd daar je bij Vodafone Red Super gratis gebruik kunt maken van Multisim. Zou dus feitelijk betekenen dat ik geld over de balk gooi als ik dit niet gedaan zou hebben.

Schaam me overigens nu al een beetje dat ik je deskundigheid in twijfel trek. :$ :$ :$

Groet,

Marcel
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Thewessen,

Geen probleem dat je onze deskundigheid in twijfel trekt, daar hoef je je niet voor te schamen hoor ;). Maar het klopt dat wanneer je meerdere 06-nummers onder je klantnummer hebt je helaas niet online kunt verlengen. Een Mobiel Breedband aansluiting heeft ook een 06-nummer en zal dus gezien worden als extra 06-nummer onder je klantnummer.

Je kunt in dat geval natuurlijk wel altijd verlengen in een van onze winkels of telefonisch.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@marc

Dat is nou net het punt. Ik heb beide. Een gewoon mobiel abonnement en een Mobiel Breedband aansluiting. Beide staan geregistreerd onder hetzelfde klantnummer. En toch heb ik mijn normale mobiele abonnement online (dus via de website) kunnen verlengen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi@Thewesen
Het klopt dat je in dit soort gevalen wel het hoofdnummer online kunt verlengen maar niet het 2e nummer (de data aansluiting). Overigens wel een slimme zet om het datanummer te koppelen aan je multisim als je aan de bijhorende bundel voldoende hebt:D

Greetz, Per
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Per

Het Mobiel Breedband abonnement heb ik per 27 december opgezegd. Daar ik bij Red Super met 6GB ruim voldoende heb voor zowel iPhone als iPad (dankzij Multisim), ga ik uiteraard niet langer gebruik maken van een afzonderlijk data-abonnement. Als ik dat wel zou doen gooi ik naar mijn mening € 35,- per maand over de balk. Ik heb dus verder ook geen datanummer gekoppeld aan mijn multisim. Ik maak vanaf nu gewoon met mijn iPad gebruik van de 6GB-bundel van Red Super. Dit heeft nog eens het verdere voordeel dat ik dus nog maar 1 nummer heb, waardoor ik in de toekomst eventuele problemen met online verlengen bij voorbaat voorkom.

Groet,

Marcel

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Thewessen
Good choice:D
Gr Per
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Per

Zo dacht mijn beurs er ook over. 😄

Groet,
Marcel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic