diano

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen naar Friends&Family sim only

Ik heb een paar maanden terug mijn abonnement verlengd naar een sim only met een friends&family code.
Dit zou vandaag in moeten gaan, maar helaas is dit niet gebeurd. Heb al gebeld met Vodafone en die kunnen me vandaag niet helpen, ik moet even geduld hebben.

Kan iemand hiernaar kijken?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi diano,

Welkom op het Vodafone Forum en fijn dat je je abonnement bij ons hebt verlengd 😄

Het is wel vreemd dat je Sim Only abonnement vandaag niet in is gegaan. Had je een bevestiging gahad van de ingangsdatum?
Hoewel ik het erg vervelend voor je vind ben ik bang dat we je hiermee niet kunnen helpen via het Vodafone Forum. Hier vind je voornamelijk andere Forum-gebruikers en een paar moderators.
Neem even contact met Vodafone op via Twitter, Facebook of Telefoon (maar dat laatste heb je al gedaan zo te zien).
Mijn collega's kunnen met jouw gegevens meer voor je betekenen dan ik 😉
Ik ga ervan uit dat het dan vast wel goed komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic