ZeeuwsMeisjex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement werkt niet HELP!

Ik heb begin deze week een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone met hierbij de Samsung Galaxy S3.
Ik kreeg meteen alles mee vanuit de belcompany en dus ook een nieuwe simkaart met een nieuw nummer, maar omdat ik nog een maand vast zou zitten aan Tmobile ging dit abonnement pas in op 12 september a.s. Nu heeft tmobile mijn contract per direct ontbonden en mijn nieuw abonnement gaat pas 12 september in! Nu heb ik al verschillende keren naar de vodafone klantenservice gebeld met de vraag of hij niet eerder in kan gaan.
Het eerste gesprek werd mij verteld dat ik gewoon mijn simkaart kan activeren door 0800-1258 te bellen
Dit heb ik geprobeerd meerdere malen zonder resultaat.
Het laatste gesprek werd mij verteld dat ik T-mobile moest bellen voor een vroegere nummerportering, (Dit kan niet want ik heb geen nummerbehoud gekozen).

Ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd, maar mijn gsm heeft geen enkel netwerk en ik kan hier niet nog een maand op wachten.

Ik wil hier graag een oplossing voor!
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als jij er niet voor gekozen hebt om je nummer mee te nemen, zit daar waarschijnlijk het misverstand tussen de Klantenservice en jou.
Zij zullen er vanuit gaan, ten onrechte in dit geval, dat er goedkeuring voor de portering vanuit Tmobile moet komen.
Ik zou je toch aanraden nogmaals contact met ze te zoeken en er vriendelijk, maar heeeeel duidelijk ;), op wijzen dat er geen nummerportering meespeelt en dat jou abonnement bij Vodafone onmiddellijk in kan gaan.

Andere optie om om via Facebook of Twitter even contact te zoeken met de Web Crew. Geef ze dan even een link naar dit forumonderwerp, dan ben ik er van overtuigd dat ze je goed zullen helpen.

Welkom bij Vodafone by the way 😉
ZeeuwsMeisjex
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie!

Ik ga meteen de klantenservice terug opbellen en post zometeen hier nog even hoe het afgelopen is!

Bedankt voor de moeite!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
We blijven het volgen 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic