Soms

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen bij meerdere abonnementen op naam

Binnenkort mag ik mijn abonnement verlengen. Volgens de Vodafone website kan online verlengen alleen als ik geen meerdere abonnementen op naam heb. (Heb er 2) Kan ik dus ook niet verlengen op de F&F site? (Heb een code) Verlengen in Vodafone winkel kan wel? Of is telefonisch de enige mogelijkheid?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Soms
Vreemd ik heb dit bericht vrijdag namelijk wel beantwoord maar op een of andere manier is het niet goed doorgelopen. Sorry daarvoor.
Je kunt in dat geval niet online verlengen dat klopt. Op de Frieds & Family site staat wel een telefoonnummer dat je kunt raadplegen, dan kan de collega je verder helpen, zodat je toch van de code gebruik kunt maken. Met de code kun je niet in de winkel terecht. Dat kan enkel via de site of dat speciale nummer.

Nogmaals sorry voor de vertraging. De collega's zijn morgen weer telefonisch bereikbaar. Laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?

Groeten, Per

Bekijk in context

4 Reacties 4
Soms
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen reactie hier .. Vaag antwoord bij klantenservice ... Wordt dus overstappen naar een andere provider over 4 maanden!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Soms
Vreemd ik heb dit bericht vrijdag namelijk wel beantwoord maar op een of andere manier is het niet goed doorgelopen. Sorry daarvoor.
Je kunt in dat geval niet online verlengen dat klopt. Op de Frieds & Family site staat wel een telefoonnummer dat je kunt raadplegen, dan kan de collega je verder helpen, zodat je toch van de code gebruik kunt maken. Met de code kun je niet in de winkel terecht. Dat kan enkel via de site of dat speciale nummer.

Nogmaals sorry voor de vertraging. De collega's zijn morgen weer telefonisch bereikbaar. Laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?

Groeten, Per
Soms
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thnx Per! Is gelukt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kijk eens aan! Goed om te horen. Bedankt voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic