dennistattoo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Red abonnemt en GEEN 3G of 4g

Nieuw Red abonnemt en is ingegaan sinds 22Jan 2015, maar heb tot aan de dag van vandaag GEEN 1x 3G gehad of 4G in of rond onze woning. Ook niet op andere postcodes, meerdere malen contact gehad met Vodafone en je word van kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen 4 dagen verder div simkaarten getest en Vodafone blijft moeilijk doen. Blijkbaar kan hun NETWERK hier GEEN 3G of 4G leveren maar abonnemt opzeggen mag niet volgena hun. Binnen 48uur......

Kunnen ze dit waarmaken? Rechtsbijstand zegt dat ze het gewoon moeten ontbinden, vooral vanaf 22Jan 2015 en het is nu 26Jan 2015. Ik vind het associaal hoe Vadofone met dit om gaat.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @dennistattoo ,

Hmm dat is vreemd dat er totaal geen 3G/4G bereikbaar in je buurt beschikbaar is! Om welke postcode gaat het. Je telefoon ondersteund ook gewoon deze netwerken. Ik neem wel aan dat je van 2G gebruik kunt maken? Als dat niet het geval is kan je toestel defect zijn. Je kunt het toestel even resetten en back up kun je via Samsug Kies maken misschien dat je probleem dan opgelost zou kunnen zijn. Voor de rest zou ik even kijken of de APN nog kloppen.
Hebben misschien andere ook problemen bij jou in de buurt met het netwerk?

Of via het forum en waterdichte oplossing kan worden gemaakt is klein in te schatten, tips & tricks staan er gelukkig vol van en die kan iedereen je melden.
dennistattoo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Apn staat op ipv4 en dat staat standart zo, ook heb ik alles al 3x ingesteld en heb ook een Telfort / KPN & Hi kaart getest en die hebben allemaal 4G!

Alleen die 3 kaarten die ik getest heb van Vodafone hebben allemaal bagger internet! Allemaal GEEN 3G en 4G en alleen maar E of G of H verder helemaal niets.

Netwerk staat op LTE ofzo dus op 4G automatisch en niets, ze hebben Netwerk Update gedaan had 30Sec 4G en toen was alles weer weg en weer een E.

Slaat toch helemaal de kop mis dit? Postcode is 3894 & 3891 & 3892 dus div postcodes en alleen GEEN 3g of 4g
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je 30 seconden 4G had dan en daarna niet meer lijkt me er iets mis met de simkaart ofzo? Heb je op andere plekken wel 4G of helemaal nergens?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic