Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,311Oplossingen
  • 1,775Discussies
  • 82.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4812 - Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ook ik heb last van zeer slechte ontvangst van Vodafone. Ik denk dat dit gekomen is sinds ik 4g heb. Ik heb inmiddels een ander Simkaartje maar ook dat helpt niet.Ik woon in Breda waar slecht ontvangs...

Nano simkaart Alleen-lezen Onopgelost

@moderatoren (of iemand anders die mijn vraag kan beantwoorden) Onlangs heb ik mijn contract verlengd, en bij mijn nieuwe iPhone 6 Plus 128Gb SG heb ik toen ook een nieuwe nano simkaart ontvangen. Dez...

contract renew Alleen-lezen Onopgelost

dear vodafone,Last week Tuesday I talked to vodafone regard to my contract renew. They offer me iPhone 6 black, for 90 something euro plus monthly cost of 57 euro for unlimited calling and SMS. The ph...

Nieuw toestel uitzoeken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een Red E abonnement van 2 jaar (12/12/13 - 12/12/15) en na het eerste jaar mag ik een nieuw toestel uitzoeken. Is dat dan ook echt pas 12 december of mag dat toevall...

contacten kwijt Alleen-lezen Onopgelost

laatst was mijn telefoon kapot en heb ik tijdelijk een ander toestel gekregen. Voordat ik mijn toestel inleverde, heb ik een Icloud reservekopie gemaakt, maar ook via Itunes een reservekopie. Toen ik ...

MultiSim aangemeld en nu? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ponte007,Ik heb je bericht verplaats naar een topic met dezelfde vraag. Plus mijn antwoord op die vraag.Succes!Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen