Ik ben inmiddels al ruim 13 jaar klant bij vodafone en loop nu tegen het volgende aan.
Ik heb bijna 2 jaar geleden een Bel, SMS, Web smart abonnement afgesloten.
Inmiddels bestaat dit abonnement niet meer en is er geen vergelijkbaar abonnement.
Als ik straks mag verlengen dan heb ik keuze uit de volgende opties:
Het Vodafone Red Plus abonnement, waarvan de kosten aanzienlijk hoger zijn dan mijn huidige maandelijkse kosten.
Een ander abonnement afsluiten waarbij ik niet meer de voordelen heb van het huidige abonnement, maar wel een nieuw toestel kan kiezen.
Of ik laat mijn huidige abonnement doorlopen, heb daar geen voordeel aan, en krijg geen nieuw toestel.
Ik vind het vreemd dat je als bestaande klant dus eigenlijk totaal geen voordeel hebt bij het verlengen van je abonnement.
Vodafone kiest er in de regel voor om eens in de 2/3 jaar met een nieuwe vracht aan abonnnementen te komen waardoor de oude niet meer verlengbaar zijn. Dit zorgt er dus voor dat je als KLANT altijd VERPLICHT bent om een nieuw abonnement af te sluiten, want een toestel gaat maar een bepaalde periode mee en is dan aan vervanging toe, het is niet logisch om en dezelfde maandelijks kosten te houden en daarbij nog eens een los toestel aan te moeten schaffen.
Iemand een idee wat hier voor een eventuele andere oplossing is?