Olofg

Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

4906EV - Oosterhout - Geen mobiel internet

Meer mensen die geen mobiel internet hebben omg. Oosterhout
17 Reacties 17
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Olofg,

Kun je aangeven op welke postcode je deze problemen hebt? Heb je het toestel ook al eens 10 minuten uitgezet?
Olofg
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Postcode 4906EV
Toestel al meerdere male uitgezet, netwerk instellingen vernieuwd zonder resultaat.
Mijn duo sim welke in mijn ipad4 zit (Red super) doet het ook niet.
Tevens mijn buurman welke vodafone heeft kampt met hetzelfde probleem.
Duidelijk dat dit jullie probleem is en geen toestel probleem.

Hopende op een snelle oplossing!!!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/4906-Oosterhout-NB/td-p/95936

Oosterhout stond bij de storingen, is het inmiddels opgelost?
mk1982

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LS,
 
al de gehele ochtend (30-09-2013) ligt het mobiel internet in Oosterhout (NB) plat, zowel mijn zakelijke als prive mobiel ondervinden hier hinder van.
 
Mvg, Maarten
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Maarten, heb je een precieze postcode voor me? Dan kan ik het even voor je nakijken. P.S. Probeer eens of het 2G netwerk wel werkt.
Olofg
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hier Oosterhout 4906EV ook al sinds afgelopen vrijdag geen mobiel internet nu dus al 4 dagen knudde!!!!!!!!!
Olofg
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Helaas Arina is nu al 4 dagen drama nog steeds geen internet
mk1982

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4905 AZ, wederom vandaag geen mobiel internet beschikbaar. Gisteravond al met Vodafone klantenservice gebeld, echter vanaf andere locatie (na 'reset' werkte mijn mobiel internet op die locatie toen wel).
patientline

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Meerdere collega's kunnen niet internetten via 3G sinds 30-9-2013. Alle opties al geprobeerd: -simwissel -vliegtuigstand -andere APN settings geprobeerd -telefoon reset etc etc. Niks werkt..GPRS werkt wel als je 3G uitzet
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Hebben jullie hier nog steeds last van? De storing zou vrijdag opgelost moeten zijn. Kies bij jullie netwerkinstellingen even voor een andere provider, dan krijg je een foutmelding, ga dan weer naar VodafoneNL, dan forceer je een update op het netwerk.

Werkt het daarna wel weer zoals normaal? Zo niet, hebben jullie deze problemen met 2g, 3g of allebei? Schakel even tussen deze 2 netwerken om erachter te komen wat wel of niet werkt. Dan hebben wij ook meer info om dit naar de technici te sturen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Olofg schreef:
Helaas Arina is nu al 4 dagen drama nog steeds geen internet
Hey Olof,

Kun je aangeven of de problemen nu nog actueel zijn? Dan kunnen we het doorgeven aan onze technische dienst.
DesireeM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Geen 3g verbinding ondanks femtocel. Ook elders (andere postcode) geen verbinding. Dit probleem doet zich al sinds afgelopen vrijdag voor. Raar dat er bij vodafone geen storingen vermeld staan na dit hier te vinden (woon in Limburg)
Olofg
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
4906EV nog steeds niks boven staande opties helpen ook niet!
Olofg
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Zaterdag al telefonisch gemeld gister terug gebelt en natuurlijk ze wisten van niets!! Toch zonde met een red super abo nu al 6 dagen geen internet!!!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi iedereen,

Dankzij jullie aanmeldingen hebben we kunnen constateren dat er toch een storing was op deze locatie.
Abonneer je even op het volgende topic om op de hoogte gehouden te worden: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/4906-Oosterhout/td-p/97176
bella

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook 4931- geertruidenberg geen 3G
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
DesireeM schreef:
Ik heb hetzelfde probleem. Geen 3g verbinding ondanks femtocel. Ook elders (andere postcode) geen verbinding. Dit probleem doet zich al sinds afgelopen vrijdag voor. Raar dat er bij vodafone geen storingen vermeld staan na dit hier te vinden (woon in Limburg)
Limburg is een groot gebied, dus zou je iets specifieker kunnen zijn? Als je nergens meer 3G verbinding kunt maken dan zou het ook aan je toestel kunnen liggen. Heb je wel nog verbinding via 2G?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic