elsdevries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abbonnement

Geachte klantenservice,

Ik wil graag mijn abbonnement bij jullie verlengen. Abonnement ingegaan op 12 januari 2014 en loopt af op 11 januari 2016. Via mijn vodafone zou ik dan mijn aanbod kunnen bekijken. Er staat daar mijn nummer en dan verlengen, als ik daarop klik staat er: sorry, dit nummer is toch niet verlengbaar. Ik begrijp dit niet want ik zou hem al sinds 3,5 maand moeten kunnen verlengen. Kan iemand mij dit uitleggen?

Ik hoop op een spoedige reactie,

Mvg,
Els de Vries
2 Reacties 2
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@elsdevries via het forum kunnen we dit helaas niet voor je nakijken. De bedoeling van het forum is dat de andere forumleden je met je vraag kunnen helpen. Omdat we voor jouw vraag persoonlijke gegevens nodig hebben, kan dat niet via het forum. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Dit topic wordt gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic