Arno14

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen GEEN verschil tussen bestaande klant en nieuwe klant

Als ik op my Vodafone kijk zijn er geen verschillen tussen een nieuwe klant.
Of zo als ik al jaren klant bij Vodafone.
Ik neem toch aan dat de bestaande klanten een mooie korting krijgen als ze verlengen.
Als ik op verlengen klik staat er ook "fijn dat u bij ons blijft"
Zonder mooi aanbod ? zeer vreemd. en erg jammer.
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Bedankt voor je feedback
Ik zal dit intern bespreekbaar maken. Hetgeen wat je nog zou kunnen proberen is te bellen met de afdeling verkoop 0800-0560 om te zien of zij nog iets voor je hierin kunnen betekenen.
Arno14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw reactie.
Ik heb naar de afdeling verkoop 0800-0560 gebeld.
Daar kreeg ik te horen dat ik maar naar een andere provider moest gaan als het daar goedkoper was.
Ik ben al heel lang klant bij Vodafone en vind deze reactie erg vreemd.
Mijn vraag is alleen of er een mooi aanbod gemaakt kan worden voor een vaste klant.
Uit ervaring weet ik dat er best het een en ander aan de abonnementen aangepast kan worden.
a.s. donderdag wordt ik als het goed is terug gebeld (na 17.00u) met ik neem aan een mooi aanbod.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Arno14, dat is inderdaad een vreemde mededeling. Excuses hiervoor. Wellicht is er via een andere collega van verkoop wel nog iets mogelijk. Bel hiervoor opnieuw of bezoek een van onze winkels. Via het Forum kunnen we helaas geen aanbod doen. Het topic zal daarom binnenkort worden gesloten.
Arno14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat ze weer niet luisteren.
Niet terug bellen donderdag avond.
maar `gewoon` weer vrijdag overdag bellen.
Pffffffff.
liedje22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben aan het wachten tot mijn abonnement verlopen is en ik een goede aanbieding krijg. Gaat dus niet gebeuren begrijp ik. Dan kijk ik vast verder rond.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zal dit ook eens intern aankaarten betreft de aanbiedingen voor bestaande klanten.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we via het Forum niet verder kunnen helpen zal ik het topic nu sluiten. Ik wil je in elk geval bedanken voor je feedback Arno14.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic