Batuhancan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengd maar verkeerd emailadres

Zojuist heb ik mijn abonnement verlengd, wat prima verliep.
Op de bevestigingspagina kreeg ik echter te zien dat ik een mail zou krijgen op het adres geen@vodafone.nl.
Blijkbaar hebben jullie mijn mailadres dus niet goed in het systeem staan, wat vrij dom is aangezien we tegenwoordig inloggen met ons mailadres.
Ik verzoek hierbij dus een bevestiging op mijn correcte mailadres.

Mvg, Batuhan
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hiervoor dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit aanpassen. Echter omdat het account wordt aangemaakt met een email adres betekend het niet dat dit ook in de systemen overal bij staat. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de adres gegevens etc.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic