Petra1965

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verlengd maar geen netwerk

Hallo,
Ik heb gisteren mijn telefoon gekregen nadat ik bij Algebeld mijn abonnement heb verlengd. Ik had een Samsung s2 en heb nu een S4 Mini waarvoor ik een andere simkaart heb gekregen. Algebeld berichtte mij dat ik hun moest bellen voor een wissel-switch, maar hun zijn niet bereikbaar. Online via vodafone activeren lukt niet, dit heb ik gister middag twee maal geprobeerd. Ik kan op dit moment wel op internet maar kan niet bellen en smssen, ik krijg dan de melding niet aangemeld bij netwerk. Gisteren via facebook hulp proberen te krijgen maar daar heeft nog geen moderator op gereageerd. Mijn oude simkaart in mijn S2 werkt nog wel zoals het hoort. Graag jullie hulp. tevens wil ik even vermelden dat mijn telefoon aanpassen via MY VODAFONE niet lukt, als ik mijn telefoon kies kom ik via de button VERDER bij de handleidingen uit en mijn telefoon wordt niet gewijzigd.
Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Petra1965
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je snelle antwoord. dan ga ik het maar op het prikbord van facebook zetten want de klantenservice met het telefoonnr dat je hebt gegeven is vandaag gesloten. Alvast super bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Petra1965,

Met je Samsung Galaxy S2 en je nog werkende (oude) Vodafone SIM-kaart kun je bellen met telefoonnummer 1201 van de Vodafone Telefonische Klantenservice. Die zullen na een aantal controle-vragen jouw nieuwe Vodafone SIM-kaart kunnen activeren.

Je kunt met een bedrade (vaste) telefoonlijn of een geleende smartphone ook bellen naar telefoonnummer
0900 - 0940
Dat is een ander nummer van de Vodafone telefonische Klantenservice.

Twitteren met Vodafone kan via het Twitter-account :@VodafoneNL

En Vodafone Nederland zit ook op FaceBook. Maar dan moet je je bericht in de tijdlijn van VodafoneNL Facebook account plaatsen.

Via bovenstaande communicatie-kanalen kun jij je nieuwe Vodafone SIM-kaart laten aktiveren.
Dat kan niet via dit Forum, omdat het gaat om jouw persoonlijke gegevens.
En dit wil je niet via dit openbare Vodafone Forum delen.

Het aktiveren van je SIM-kaart kan enkele uren duren, nadat je contact hebt gehad met een medewerker van de Klantenservice.

Zie verder de Support pagina's van Vodafone. De rode balk bovenaan deze webpagina.

Succes!

Netwerker
Petra1965
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je snelle antwoord. dan ga ik het maar op het prikbord van facebook zetten want de klantenservice met het telefoonnr dat je hebt gegeven is vandaag gesloten. Alvast super bedankt!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Petra1965
Wat @Netwerker schrijft zijn inderdaad bijna alle opties. Op dit moment is het op Facebook erg druk hoor ik van de collega's. Waarschijnlijk kom je vandaag wel aan de beurt, maar misschien vind je dit wel een makkelijke oplossing...
Veel plezier vast met je nieuw Samsung S4 mini.
Groetjes, Per
Kootje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,
Ik wacht nu een week op netwerk.
Zondag nieuwe Samsung s5 opgehaald met verlenging red... Thuis gekomen ontdek ik dat er een kleine simkaart in moet. Dinsdag 21-10-2014 bij Vodafone winkel kleine simkaart gekocht voor 19,68 euro. De sim werd nog door de winkelman in het toestel gestopt. Veel plezier....
Gebeld met 1201 - Mw. U kunt weer naar Groningen, sim kaart waarschijnlijk kapot - in Groningen aangekomen, Mw. Er is een grote storing van het omzetten van grote naar kleine simkaart. Pfff
Woensdag gebeld ,- zaterdag gebeld, Mw. U krijgt zeker Eem tegemoetkoming in de kosten.
Ik wacht nog steeds. Oh ja, iedere twee uur telefoon uit en weer aangezet. Geen resultaat. Wie helpt mij?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic