TonH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een Vodafone account aanmaken lukt niet met mijn nieuwe prepaid-kaart

Ik probeer al een paar weken een account aan te maken voor mijn prepaidkaart. Alles gaat goed, totdat ik moet klikken op 'Klaar'. Dan krijg ik een melding dat het niet gelukt is en dat ik het nog een keer moet proberen. Dat heb ik nu inmiddels al tientallen keren geprobeerd. Ik heb diverse besturingssystemen en browsers geprobeerd. Het bestellen van een nieuwe SIM-kaart ging ook al zo moeizaam, met telkens een foutmelding. Uiteindelijk is het me gelukt, de SIM-kaart is betaald, maar nog niet leverbaar. Ik ben tot nu toe niet onder de indruk van deze Vodafone-site.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dan bel even met 1200:). Daar kunnen ze je verder helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @TonH
Ow klinkt niet goed.
Is het inmiddels gelukt om je simkaart te registreren? We hebben een issue gehd met deze dienst in de afgelopen week. Het zou nu weer allemaal up & running moeten zijn. Als je nog problemen ervaart, dan rest alleen nog te bellen of te chatten met een collega van de klantenservice. ZIj kunnen de kaart voor je registreren.

Sorry voor het ongemak.
Groeten, Per
TonH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds niet gelukt met deze prepaid nanosimkaart. Met mijn vorige prepaid microsimkaart lukte het wel en die gebruik ik ook nog.

Ik krijg telkens op het laatst de melding:
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dan bel even met 1200:). Daar kunnen ze je verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic