RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

De leveringen zijn nog altijd alleen aan klanten van het eerste uur zo te zien... Voorlopig zullen jullie me nog wel horen op dit forum dus🤣 bevestiging om 19.46 op de 15e🤣

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 moet ik mij zorgen maken? heb volgens mij nooit wen bevestiging gehad

IMG_7988.jpeg

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Gezellig wel hoor @AleItalia  ik laat je voorlopig nog niet in de steek hoor! Hahah

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik vrees dat @Damian1998 en ik volgende week als laatste wachtenden overblijven hier🤣 maar het is jullie gegund als jullie je telefoon binnenkort krijgen☺️ had achteraf gezien toch voor blauw moeten kiezen denk ik🤣 ik had de dame aan de telefoon gevraagd waar ze die dag meer orders van had, bkauw of natural titanium... Hopende dat ik daarmee sneller mijn telefoon zou hebben😅

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

haha inderdaad @AleItalia 😂😂 wij blijven als laatste over in de strijd om een iphone 15 pro max! 

 

ja ik was direct verliefd op de kleur natural titanium, maar achteraf had ik toch maar liever zwart of blauw kunnen kiezen haha. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Damian1998  ik heb geen spijt denk ik als ik de kleur in handen heb... Maargoed geduld is een schone zaak🤣

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 precies is ook zo. alleen 

IMG_7988.jpeg

moet ik mij zorgen maken? heb volgens mij nooit wen bevestiging gehad

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ho ho, 😳 Deze jongen heeft ook nog niets binnen. Ik ben er volgende week gewoon weer bij. Mijn Pro Max moet nog gefabriceerd worden denk ik. 😂

Goed weekend dan alvast maar weer. ☀️

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Je besteloverzicht is de bevestiging. Je hebt bovendien een ordernummer dus het zit wel goed.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001  ik was je helemaal vergeten sorry, ergens toch in de veronderstelling dat je meer mazzel had dan ons 😅 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 heel slecht eigenlijk maar merk nu pas dat ik een samenvatting van de overeenkomst al heb 😂

IMG_7989.png

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ik vergezel jullie ook nog een weekje 🙂 Ben erg benieuwd wanneer de mijne gaat komen, maar we zien het vanzelf wel. Ik heb ook de Pro max naturel.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@AleItalia Nee, geen geluk dit jaar helaas. Ach, maar het is altijd weer gezellig op het forum hier. En dat heeft  ook wel weer wat.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21  wanneer heb jij besteld? 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Vorig jaar ging het een stuk makkelijker 😅

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Hahahah jaaaa @Ruud001 wat fijn dat je er ook nog bent😄 welke kleur had jij ook alweer besteld?

 

#teamblack #promax

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia vrijdag de 15de en met ordernummer 42999xxxx. Ik heb de bevestiging gekregen om 14:33, maar vodafone zei dat hij in hun systeem stond op 16:55.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Ilsjaa Pro Max, Natural Titanium 1TB. (dacht dat die wel snel zou komen door het grote geheugen, maar helaas...).

 

#teamnaturaltitanium#promax!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3094Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

@AleItalia ''Ik krijg trouwens ook geen 'helaas' - smsjes meer... Anderen wel? @Cecilia  worden er nog sms updates überhaupt? ''
 

Om de 2 weken ontvang je een SMS tenzij er iets aan de status van de levering wijzigt.  

 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 Hopelijk zitten wij in dezelfde batch... Jouw ordernummer ligt erg dicht bij het mijne..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic