Denk dat ik misschien ook even had moeten zeggen dat men pas iets aan mijn info heeft als hetzelfde toestel (pro Max 256gb black) is besteld en rond dezelfde tijd zeg maar. ☺️☺️
Eerlijk gezegd dacht ik aan het begin van deze week dat ik (aan de hand van alle berichten hier in dit topic) nog enorm lang zou moeten wachten. Vooral nadat de statuspagina met verzend info werd bijgesteld naar besteld t/m 3 okt en na 3 okt. Maar toen las ik een bericht (weet niet meer van wie) dat degene telefonisch had verlengd en volgens mij ook hetzelfde toestel en ordernummer dat niet ver uit elkaar lag met die van mij.
@Ilsjaa Leukleuk 😃 Denk ook dat jij volgende week aan de beurt bent, zou zelfs mooi zijn als je vandaag je contract weer per mail ontvangt want dan krijg je gegarandeerd dezelfde dag nog een mail met de t&t, geen sms dus maar via mail. Ik kreeg het contract al bij bestelling op 15 sept. En toen gister het definitief contract zeg maar. Overigens kwam ik de 15e ook er erg moeilijk doorheen om te verlengen. Zat al voor 14 zowel op de site als in de app, uiteindelijk ging hij bij mij in de app sneller erdoor heen. Voor mijn gevoel kwam ik met mijn order net iets voor 15 uur er door. Bevestiging om 15:12 uur ontvangen toen.
@AleItalia @Damian1998 hopelijk is er een grote kans ook voor jullie op volgende week. Ik duim mee 😉 las ook dat er een aantal al zijn uitgeleverd met ordernummer rond de 43000xxxx. Ligt dus echt aan welk toestel we besteld hebben en de kleur. Begreep de meeste willen de 15 pro Max in white en blue, zou niet weten of dat echt zo is of er gewoon van die kleuren en modellen minder geproduceerd worden omdat ze er vanuit zijn gegaan de kleur black doorgaans populairder is. Als ik onzin praat geef het me graag terug 😉☺️🫣