hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verleng aanbieding

Beste,

Binnen kort loopt mijn abbo af en ik zat al een tijdje te wachten op mijn speciale aanbieding. Ik had al op de website een RED abbo gezien voor € 39,-.

Nu kan ik me speciale aanbieding bekijken en zie ik dat ik maar 1 euro korting per maand krijg. Dus over de contractsduur van 2 jaar maar € 24,-. Ik had eigenlijk toch wel iets meer verwacht.

Wat voor aanbiedingen worden er doorgaans gegeven?

Mvg hobiiee
5 Reacties 5
Paz

Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik hou het ook al een tijdje in de gaten omdat ik ook eventueel wil verlengen, maar het is inderdaad al erg lang 1 euro korting. Je hebt natuurlijk ook geen aansluitkosten. Erg karig inderdaad.
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Op deze manier is het niet echt aantrekkelijk om bij Vodafone te blijven. Andere aanbieders hebben ook zeer aantrekkelijke abbo's.. Ik ga dus maar weer vergelijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @hobiiee,

Vergelijken is natuurlijk een goede optie. Je kunt ook altijd het gesprek aangaan met een van onze verkoopmedewerkers, bel hiervoor gratis met 0800-0560 of bezoek een van onze winkels.
Rambojambo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb mijn abonnement ook in winkel verlengd. Meiske deed zich erg veel moeite. Heb een goeie deal gekregen en ze heeft me een paar makkelijke BloX verteld. Leuke was ze wilde me niets aansmeren had ik het gevoel. Hele online gebeuren is voor Vodafone natuurlijk makkelijk maar er gaat niets boven goed advies. Al dat gedoe om korting. Wat heb je eraan als je geen goed abonnement hebt. Krijg je paar cent korting en betaalt straks nog een hoop.
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de antwoorden. Ik probeer vandaag even te bellen. Dan hoor ik wel of ze iets voor me hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic