Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

4g netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, tijdje terug heb ik een sms gekregen van Vodafone en er stond in dat mijn toestel klaar is voor de 4G netwerk.Maar ik heb nog steeds 3g netwerk terwijl ik wel een red abonnement heb.Hoe kan ik ...

BrianD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 3g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn nieuwe telefoon 2 dagen geleden gekregen(sony xperia sp) met een simkaart er bij.Ik heb ongeveer 3 uur geleden mijn simkaart laten activeren maar ik heb nog geen 3g internet,als ik ...

stephan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone 4G getest door Tweakers Alleen-lezen Onopgelost

Het is geen geheim: we zijn heel trots op ons 4G-netwerk!Maar eigenlijk willen we ook graag weten hoe onze klanten daarover denken. Delen jullie ons enthousiasme? Vinden jullie het ook een enorme voor...

Astrid door Oud Vodafone Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

4g blox geactiveerd. Daardoor geen 3g Alleen-lezen Opgelost

Gisteren heb ik de 4g blox op mijn iPhone geactiveerd. Als er geen 4g bereik is, dan schakelt mijn telefoon niet terug naar 3G of gprs Dat houdt dus in dat ik geen internet bereik heb op mijn telefoon...

Klinnetje door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur september Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag kreeg ik het smsje dat mijn factuur online stond.Deze heb ik zojuist bekeken maar ben het er niet mee eens.er word de volledige maand september aan abonnementskosten in rekening gebracht terwi...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia T, loopt vaak vast. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Zijn er nog meer mensen die deze klacht hebben? Ik hebeen tijd geleden deze telefoon NIEUW bij de vodafone winkel opgehaalt, vanaf het 1e begin is het toestel niet normaal te gebruiken, loopt c...

sony door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g 2561 VP Alleen-lezen Onopgelost

Op de dekkingskaart staat er dat er geen dekking voor 4g is voor de iphone 5 op 2561 VP in Den Haag. Wordt dat de komende maanden daar verbeterd?

Isar door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen service. 2e keer deze maand Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds 30 Juli een abbonement bij jullie met iphone 4.In de maand september heb ik nu al 2 keer geen service gehad. 1e keer was 2 dagen lang en nu heb ik al de hele dag geen service.Niema...

wel beltegoed maar word gezegt geen voldoende saldo Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een vraagje ik heb bijna 10 euro op mijn telefoon staan,maar nu wil ik bellen naar een 0909 nummer en word er tegen mij gezegt u heeft geen voldoende beltegoed,,terwijl waar ik heen bel kost ma...

bleusun door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraagje verlengen Sizz/Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op dit moment heb ik een abbonement bij Sizz, Nu vind ik Sizz echt heel erg duur geworden vergeleken met het abbonement wat ik 2 jaar geleden afsloot. Nu heb ik bij Vodafone een abbonement gezi...

chanx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag mijn telefoon gekrege s3 met abonnoment maar de simkaart doet het nie als ik probeer te bellen zegt hij geen connectie met netwerk

Heb nieuw wachtwoord nodig uitgaande e mail Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, Zie het onderwerp. Ik heb een nieuwe I phone 5 en heb een nieuw wachtwoord nodig voor mijn uitgaande mail. De oude weet ik natuurlijk niet meer. Nu heb ik van de klantenservice begrepen d...

Blackberry app world en bb messenger weg na update Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb halfuur geleden meerdere updates gedaanvia de Blackberry app world, oa voor de app world en blackberry messenger. Update is goed gegaan, daarna toestel gereset zoals altijd wordt aangege...

anoniemxx door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email (Hetnet) versturen via HTC Desire X Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag vanaf mijn telefoon via Hetnet mails versturen op mijn HTC Desire X. Helaas lukt dat niet. Ik krijg steeds een melding dat de instellingen niet goed zijn. Ben al bij de VF winkel g...

Sietze door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy 2: Trilt niet meer en maakt geen geluid. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds een week trilt mijn samsung galaxy s2 niet meer. Soms was het even terug en dan was het weer weg. Sinds gister maakt hij ook geen geluid meer. Zo kan ik mijn telefoon niet goed gebruiken....

shannah door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone-2 Altijd 42,50 - wijzigingskosten eenzijdig aangepast door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone-2 Altijd 42,50 abonnement en heb vorige week met de klantenservice gebeld om dat te verlagen naar een lager tariefplan. Dat kon werd mij verteld, dat zou dan het Bel+SMS+Web 200 abon...

Niek77 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hele dag al geen internet Alkmaar Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de hele dag al de melding "verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is"....Wifi werkt wel gewoon.Klanterservice heeft >10min wachttijdIk heb mn nieuwe abbonnement pas 4 dagen!! Stevig...

maaike door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding bij aanvraag Sim-Only abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een prepaid simkaart. Ik wil een Sim-Only abbonement bestellen maar bij het kopje nummerbehoud geeft hij een foutmelding aan omdat ik mijn klantnummer niet heb ingevuld (hoewel hier geen...

prepaid+ met internationaal Alleen-lezen Onopgelost

goedemiddag,heb sinds vandaag vodafone, nu 10 euro erop gezet met prepaid + en dan internationaal gekozen. bel ik net na buitenland omdat daar een maat is. gaat het van mijn tegoed af en niet van die ...

Nokia C3 Unlock code Alleen-lezen Onopgelost

hoi ik heb op 22-08-2013 een unlockcode via vodafone aangevraagt maar tot nu toe nog geen code ontvangen wordt echt aan het lijntje gehouden.heb wel een email ontvangen dat het om een system fout bij ...

Gaby64 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen