Nasser19

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

VRAAG ZOMAAR EXTRA KOSTEN

HALLO HELE BOZE KLANT HIER.

IK LOOP NU 30 EURO BOVEN MIJN ABO EN IK HEB GEEN IDEE WAAROM
NOG GENOEG DATA, HEB ONBEPERKT BEL EN SMS

IK WIL GRAAG WETEN HOE DIT KAN
16 Reacties 16
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
HALLO FIJN DAT CAPSLOCK!

IK MANKEER NIKS AAN MIJN OGEN, MAAR TOCH FIJN ZULKE GROTE LETTERS!
IS EEN KEER WAT ANDERS ALS AL DIE SAAIE KLEINE LETTERS.

OP HET FORUM KUNNEN WIJ NIET ZIEN WAARAAN DIT GEBRUIKT IS. AFGELOPEN TIJD IS ER IETS MIS GEGAAN BIJ VODAFONE. DAARDOOR KAN HET ZIJN DAT U DIT TEN ONRECHTE ZIET. DAAROM ADVISEER IK U VIA TWITTER / FACEBOOK OF DE CHAT CONTACT OP TE NEMEN MET DE HELPDESK. ZIJ KUNNEN NAMELIJK PRECIES ZIEN OF DIT CORRECT IS.

OMDAT OP HET FORUM O.A NIET-VODAFONE MEDEWERKERS ZITTEN, HEBBEN WE HIER GEEN INZAGE IN U GEGEVENS. DAARNAAST VOOR U EIGEN VEILIGHEID VERZOEKEN WIJ OOK NIET OM DEZE HIER NEER TE ZETTEN MAAR VERWIJZEN WIJ U NAAR EEN PRIVE KANAAL.

IK ZET MIJN CAPSLOCK WEER UIT, IK HOOP DAT U DAT OOK DOET.

(al vond ik het wel een mooi lettertype, inderdaad ik neem u capslock niet serieus)
Nasser19
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ALHOEWEL U DENKT DAT U MIJ NIET MEER SERIEUS NEEMT, IS HET WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN DAT WANNEER MEN MOET CAPSLOCK AAN PRAAT MENSEN SERIEUZER WORDEN GENOMEN.

IK HEB ZOWEL GEFACEBOOKED(5 UUR GELEDEN) EN IK BEN AL 20 MINUTEN AAN DE LIJN AAN HET WACHTEN OP EEN MEDEWERKER, IK SNAP ER NIKS VAN...
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste nasser19,

Op het forum komt u sowiezo niet verder. Want hier zitten klanten in de avonduren. Uiteraard kan ik als mede klant wel gokken. Alleen dat is net als roulette spelen.
Probeer de chat, die hebben wel inzage in u gegevens en kan u in caplocks praten.
Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Nasser19

Helemaal met je eens. Heb hetzelfde probleem.

En als dit probleem bekend is bij Vodafone zoals Netwerkfreak, waarom sturen ze hun klanten niet een mailtje of een bericht op hun social media kanalen of het beste een melding in de app.

Maar nee &#&€+@ vodafone wilt het natuurlijk geheim houden, geen 'slechte' publiciteit.

Gelukkig weet ik wat mn keus wordt bij mn volgende abbo.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@vodaphone

Dit is niet haalbaar. De kans bestaat dan dat klanten die Wel buiten hun bundel zijn gegaan dan denken; owww deze fout heeft niet met mij te maken...
Nasser19
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ook de chat 'heel erg druk'

Hallo wat is er met Vodafone, waar is de service.
Waardeloze service, wanneer ik het nodig heb is het er niet.

Er staat overal 24 uur, maar nee ik kan maar niemand te pakken krijgen?
Ik voel me echt in de steek gelaten door Vodafone.


Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ow we leven in 1935 zker.

Zuigt Vodafone zo hard dat ze niet eens weten wie er door dit probleem getroffen is? Maar nee natuurlijk is het het makkelijkst om te zwijgen en te hopen dat iedereen betaald wat er op je rekening staat. Nee de klant moet weer moeite doen voor een probleem dat vanuit Vodafone komt. Krijg ik hier misschien een salaris voor?
Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De klant moet weer eens de dupe worden van een probleem dat vanuit een bedrijf komt.

I.p.v. dat een bedrijf dan haar verantwoordelijkheid neemt en de getroffenen een berichtje stuurt of wat dan ook, zodat het probleem duidelijk is en zodat de klant gerust wordt gesteldgaat Vodafone lopen zwijgen. Triest en amateuristisch.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste vodaphone,

Ik snap dat dit erg vervelend is. Maar ik neem aan dat als vodafone weet waar de fout aan ligt, ze deze zouden verhelpen. Alleen vermoedelijk Is dat dus niet bekend.
Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem verhelpen kan even duren, snap ik en ben ik ook niet 'boos' over.

Wat mij gewoon irriteert is dat ze dit niet goed/voldoende naar de klanten toe communiceren. Als klant hoor je geen moeite te doen om een probleem 'op te lossen'.

Wat ik het liefst zie is dat Vodafone zelf van zich laat horen, maakt me niks uit op welke manier, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd, helaas.

P.s. dat is niet alleen met dit probleem maar met zoveel problemen dit ik het afgelopen jaar met vodafone heb gehad.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Vodaphone,

Ik snap het ook wel, ik geef alleen aan wat ik weet. Daarnaast, zover mij bekend is er bij nog geen enkele klant ten onrechte deze kostte berekent.

Daarom zou ik afwachten op de factuur, als de kosten daar berekent zijn. Staat in de pdf keurig waar voor ze voor zijn.
Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net ff gewerkt (opzoek gegaan naar het probleem), probleem blijkt al sinds 11 april te zijn. Snel zijn ze niet bij Vodafone.

En ten tweede.

Ik wil graag gebruik maken van mijn internet, maar als er al dagen lang staat dat mn bundel op is (wat door de storing komt) is het moeilijk om mn bundel te controleren, en dus voor Vodafone heel lekker om echt over mn bundel te gaan.

Ik had namelijk nog iets van 400mb over. Maar wie weet hoeveel nu.

Echt bedankt Vodafone, toppie.

Ps. Niet om lullig te doen ofzo, maar als ik de mogelijk had om abbo op te zeggen had ik het hetzelfde minuut gedaan.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @vodaphone ,

Ik kan niet zeggen of dit zomaar automatisch terug te draaien is binnen Vodafone. Als u even aan mij gevraagd had, had ik u dat antwoord ook kunnen geven. Want ik heb er toen een algemene post over op het forum gezet dat dit het geval was.

Ben het dan ook met u eens dat vodafone dit anders had moeten doen. Ik ben namelijk geen vodafone werknemer, en ik erken het probleem wel. Net als @Netwerker . Alleen omdat wij onafhankelijke experts zijn, kunnen wij niet u gegevens inzien en hier conclusies aan hangen. Daarom zou geen van ons tweeen hier uitspraken over kunnen doen. Ik hoop dat u dat begrijpt.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik merk dat dit gaat om extra kosten die je niet zag aankomen? Wij kunnen het niet vanuit het forum zien of bepalen, ik begrijp dat je de chat niet de hele tijd kunt openen ik raad je toch echter aan om en aantal keren op F5 te drukken zodat je de pagina ververst en je toch echter en kans kunt krijgen. (In de avond na 22:00 en in de ochtend om ongeveer 08:00 is de chat meestal in de vele gevallen rustiger dan overdag)! En nee gelukkig wonen we niet in 1935 ;), het kan soms wel even geduld vragen via Twitter & Facebook kan ook worden geholpen!

@Nasser19 : Ik raad je wel even aan om even met gewoon lettertype te typen omdat dit ook duidelijker en fijner voor ons te lezen is.

*Titel verlaagt van caps naar normaal lettertype.
Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dit gaat niet om extra kosten buiten bundel.
Gebruiker01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet in mijn geval. Misschien wel bij Nasser19
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic