Goedemiddag,
In verband met de grote drukte aan de telefoon, hoop ik hier een sneller antwoord te krijgen.
Ik heb begin juli mijn abonnement verlengd. Helaas ging er wat mis in de facturatie: het bedrag voor mijn nieuwe telefoon werd verdubbeld. Nadat er twee cases hierover zijn aangemaakt, onder de nummers: 6987946 en 7002029, is dit inmiddels opgelost. Ik heb de juiste factuur (inderdaad de helft) gekregen en betaald.
Echter, ik vrees dat er weer een fout is gemaakt. Mij werd tijdens het telefonische verlengen van het abonnement aan de telefoon verzekerd (13-07) dat dit abonnement een verdubbeling was van de 0,5 gigabyte, dus 1 GB. Dit stond toentertijd ook zo aangegeven bij de verlenging. Omdat het niet in het contract stond, heb ik nogmaals gebeld en mij werd wederom verzekerd dat bij dit abonnement echt 1 GB hoort per maand. Nu kreeg ik gisteren echter een waarschuwingssmsje dat ik op 80 procent van mijn 0,5 GB bundel zit deze maand. Kunt u dit s.v.p. rechttrekken? Mijn klantnummer is 364475423. Omdat ik het al wat raar vond gaan, heb ik een screenshot gemaakt van het aangeboden abonnement op jullie website. Dit kan ik dus als bewijs laten zien, mocht dit nodig zijn.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jolanda van Drie