Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlengen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone stuurt brief met verlenging aanbod. Nu bel ik en is de actie afgelopen. Staat echter niet in de brief dat het een tijdelijke actie is. Vodafone wil dit nu niet bieden. Erg negatief gevoel ove...

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Morgen gaat mijn abonnement in en ik zou nog een sms krijgen over het tijd tijdstip waarop ik zou kunnen wisselen. Geen sms gekregen. Vanmiddag 1 mei nog niets vernomen dus ik ben gaan bellen. Het...

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

ik ben 'beheerder' van onze zakelijke telefoons. Voorheen kon iedereen in zijn/haar app het eigen tegoed zien. Sinds enige tijd geeft het inloggen op de app de duidelijke boodschap "er is iets fout ge...

Extra data Alleen-lezen Opgelost

Ik wil extra data hebben op dit moment. Welk pak ik nu? Die van NL of EU? Ik heb een Red EU abbo. Prijzen verschillen nogal als ik de EU neem. Aangezien ik dus een Red EU abbo heb kan ik dan gewoon de...

Vodafone App en camera Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de Vodafone App probeer te installeren vraagt hij toegang tot mijn camera. Dat wil ik graag voorkomen.Hoe kan ik de Vodafone App installeren zonder dat hij toegang tot mijn camera krijgt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen