Vorige week iPhone stuk dus op zoek naar een nieuw abonnement met iPhone. Bij phonehouse geweldige deal gezien, 2jr 2 gb inclusief iPhone 6 zonder bijbetalen voor 39 pm, ook Vodafone overigens. Topdeal dacht ik. Ik Vodafone bellen of hun mij dezelfde aanbieding konden doen maar helaas. Ik gevraagd wat mogelijk was in deze kwestie. Volgens Vodafone medewerker abonnement openbreken en deal bij the phone house afsluiten. Super dacht ik, fijn dat ze meedenken en dat t mogelijk is. Nu afwachten tot mijn contract is opengebroken. De aanbieding bij the phone house loopt tot 1 oktober dus het gaat spannend worden, toch nog maar even Vodafone bellen of t allemaal op tijd en goed gaat. Afdeling loyalty gesproken en wat bleek het is helemaal niet mogelijk terwijl degene de notitie nog op las. Dit had diegene vorige week nooit mogen zeggen bleek dus. Dus ik vraag en hoe nu verder? Helaas kunnen wij niets voor u betekenen. Ik ben al klant uit de Libertel tijd dus dit geeft aan hoe loyaal dd afdeling loyalty is bij Vodafone. Echt triest dit.