Jouw 2 cents dus...
Wat een lachwekkende reactie van jou.
Tja, laten we het allemaal maar met de mantel der liefde bedekken.
Ik heb volgens jou dus geen reden kritisch te zijn.
Er worden keiharde fouten gemaakt, onterecht teveel geld ge-int, en daarna doodleuk gezegd "we gaan het niet oplossen, want dat kan nou eenmaal niet". Zonder excuus erbij.
Ik wou dat ik dat allemaal maar kon doen en laten op mijn werk. Nee hoor, wij pakken de dingen professioneel aan. En als er een fout in een systeem kan worden gemaakt, kan dat ook weer worden hersteld. Alleen in Vodafoneland niet dus.
Maar we blijven het allemaal in de gaten houden en kritisch zijn. Ook al mag dat laatste niet van jou.
PS: Ik weet natuurlijk ook wel dat klagen hier op dit forum geen enkele zin heeft. Moderators zonder enige macht. Kunnen niks, mogen niks, maar hun job is om de vele klagers zo goed en redelijk mogelijk tot bedaren te brengen. Sorry hoor, werkt niet bij mij. Als een bedrijf nalatig is, mag iedereen het weten ook.
Welterusten Vodafone.