deefeij

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verificatie mislukt , simkaart, buitenland -Verification failed , There was a problem connecting to the server

Goede dag, ik zit met een URGENT vervelend probleem.

Ik heb een Vodafone abonnement (klantnummer ********* ) en ben momenteel in het buitenland (EU).

Ik heb een dag een buitenlandse simkaart in mijn Iphone gebruikt (dit doe ik wel vaker) en toen ik mijn NL Vodafone simkaart weer in mijn toestel deed, kon ik deze niet activeren. Ik kan niet bellen, internetten, smsen of bereikt worden.

Het bericht, dat mijn IPhone weergeeft is: “Verification failed , There was a problem connecting to the server”.

Ik heb z.s.m. mijn Nederlandse nummer weer nodig, hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

DeeFeij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
deefeij
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven, ik kon even niet online. Het was niet meer nodig, vanmorgen vroeg was het probleem ineens spontaan opgelost! Ik vermoed dus, dat het een of andere storing is geweest?
Bedankt voor je snelle reacties.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi deefeij

Welkom de Community!
Ik heb je klantnummer verwijderd omdat het een openbaar forum is.

Kun je de simkaart eens testen in een ander toestel? Hiermee kun je uitsluiten of de simkaart defect is of dat er iets mis is met het toestel.
Ook kun je eens proberen om het toestel opnieuw op te starten met de simkaart erin.

Laat je weten wat de uitkomst was?
deefeij
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Ik heb je klantnummer verwijderd omdat het een openbaar forum is.


Hartelijk dank daarvoor, had ik niet aan gedacht.

Het toestel heb ik al meerdere keren opnieuw opgestart, dit heeft geen effect. Ik ga straks even kijken of ik een ander toestel kan regelen en zal de simkaart daar dan in testen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, meteen nog een vraag. Gaat het om prepaid of een abonnement?
deefeij
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Top, meteen nog een vraag. Gaat het om prepaid of een abonnement?

Het gaat om een abonnement. Volgens de app is de sim actief (en zijn er ook geen openstaande rekeningen o.i.d.)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Oke top! ik vroeg dit omdat bij prepaid na 6 maanden geen gebruik van het toestel met de simkaart, je simkaart en nummer geannuleerd wordt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de simkaart in een ander toestel kunnen testen deefeij ?
deefeij
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven, ik kon even niet online. Het was niet meer nodig, vanmorgen vroeg was het probleem ineens spontaan opgelost! Ik vermoed dus, dat het een of andere storing is geweest?
Bedankt voor je snelle reacties.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heel graag gedaan deefeij! Super, dat het opgelost is. Ik denk dat de simkaart niet correct was aangemeld op het netwerk of dat de simkaart niet correct in het toestel zat. Maar dat is een vermoeden. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic