ThimCurvers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het nummer dat u heeft gebeld is geblokkeerd

Willekeurige nummers (vast en mobiel) kan ik niet bellen. Sommige wel en bij andere krijg ik de melding ‘Het nummer dat u heeft gebeld is geblokkeerd’. Als ik mijn simkaart in een andere IPhone 7 doe geeft hij dezelfde melding. Als ik een andere simkaart in mijn telefoon doe en ik bel de nummers met een blokkade dan doet hij het wel.
Conclusie is dat het dus met de simkaart te maken heeft.
Ik ben net, met nummerbehoud, van KPN naar Vodafone geswitched. Tevens heb ik een jaar geleden problemen met het datagebruik op dit nummer in het buitenland gehad, terwijl het wel volledig open stond.

Wat kan er gedaan worden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ThimCurvers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven, ik heb contact met jullie helpdesk en zij zijn het aan het uitzoeken. Bedankt voor jouw reactie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ThimCurvers

Welkom op de Community!
Dat klinkt niet heel goed! Zo te lezen, is er iets mis gegaan met de portering van je nummer. Dit dient helaas onderzocht te worden.

Ik kan voor je een onderzoek aanmaken. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag. Ik stuur je dan een privébericht.
Mocht je sneller een reactie willen, dan kan dit via mijn collega's van de chat, Facebook of Twitter.
Hiervoor hebben wij ook de nummers nodig waarbij je deze melding krijgt met de tijdstippen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's ThimCurvers? Of wil je dat ik met je mee kijk?
ThimCurvers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven, ik heb contact met jullie helpdesk en zij zijn het aan het uitzoeken. Bedankt voor jouw reactie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is goed om te horen ThimCurvers.
Ik hoop dat het snel opgelost is. Ik zal het topic hier dan sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic