richard-37

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verbruik op my.vodafone klopt niets van, crew gecontacteerd , zgn geen fout , Nu-3 gig soms

Hallo,
Ik gebruik nooit mijn cellular-data , maar desktop heeft wat watercool probleepjes en modem moet ingesteld worden zodat ik weer wifi kan gebruiken. Maar my.vodafone geeft wat anders aan en er stond toen ik 20 of 21 oktober: verbruikt 4gig 3 tegoed. De error was niet volgens hem
Maar er staat bijv bijgewerkt tot xxx en 2 dagen later staat er bij een eerdere datum notabene 2 gig minder. Net als dat er nu bij bij my.vodafone dienst niet beschikbaar en nog steeds de errorcode en jawel, 2 dagenniet gebruikt twee gig verbruikt, erg knap. Ik belde jullie helpdesk vandaag en kreeg ziggo aan de lijn , naja , maar hij zei dat je die meters van vodafone absoluut niet moet geloven , en ik las nog een stuk dat jullie de verbruikscontrole verwerking nog niet ondercontrole hebben. Maar als ik de 20e of 21e bel dat alles goed zit en hij zegt dat de error niets uitmaakte
dan is het jullie probleem als smartcrew zijnde .
En jullie nemen het op. Anders zeg je niet dat het opgenomen kan worden....dan wordt het opgenomen En zijn geen luttele bedragen .
Plus dat ik nu volgens de ipad4 verbruikers app aan mijn limiet van deze maand zit en my.vodafone geeft me nog twee gig.. Slordig allemaal, gezien de gig.prijs welke insane is , maar gaarne reactie en het liefst per mail, want de helpdesk heeft nogal vaak een lange wachttijd. Hoogachtend ir.de Vreede 2624dg 69 Delft
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo richard37, dat is een heel verhaal. Eerlijk gezegd kan ik er niet helemaal uit halen wat het probleem precies is, en wat er exact al nagekeken is door mijn collega's en wat niet.

Kun je me vertellen of op dit moment duidelijk is hoeveel MB je nog precies hebt?
Is er iets wat mijn collega's voor je aan het uitzoeken zijn?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic