biver75

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruik op achtergrond

Ik zie dat ik vrij veel dataverbruik heb, terwijl ik 9 van de 10x op WiFi zit. Wanneer ik bij de Datagegevens kijk, dan zie ik dat er veel verbruik wordt op "Achtergrond". Op "Voorgrond" verbruik ik bijna niks.
 
Kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoudt en wat de gevolgen zijn wanneer ik de achtergrondgegevens uitschakel op het mobiele netwerk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Normaal zou Wi-Fi niks met je MB status doen maar als ik het zo begrijp is dit wel zo. Heb je al de My Vodafone App als eens gedownload?
 
Als je bij de instellingen naar de optie Mobiele Netwerken gaat en je deze uit zet is er geen Netwerk beschikbaar via 3G/2G bijvoorbeeld, je zou deze eens kunnen uitschakelen. Terwijl normaal Wi-Fi geen achtergrond data van je MB leegtrekt. Misschien laat je vele Apps op de achtergrond open, of heb je en ghost Wi-Fi Netwerk. (Dan lijk je op je Wi-Fi netwerk te zitten dat dus niet zo is, dat komt ook deels met de Android bug mee).

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Normaal zou Wi-Fi niks met je MB status doen maar als ik het zo begrijp is dit wel zo. Heb je al de My Vodafone App als eens gedownload?
 
Als je bij de instellingen naar de optie Mobiele Netwerken gaat en je deze uit zet is er geen Netwerk beschikbaar via 3G/2G bijvoorbeeld, je zou deze eens kunnen uitschakelen. Terwijl normaal Wi-Fi geen achtergrond data van je MB leegtrekt. Misschien laat je vele Apps op de achtergrond open, of heb je en ghost Wi-Fi Netwerk. (Dan lijk je op je Wi-Fi netwerk te zitten dat dus niet zo is, dat komt ook deels met de Android bug mee).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic