Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Aanbod bij verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, ik ben reeds een aantal jaren klant bij Vodafone,nu kan ik mijn abonnement niet verlengen zoals ik het nu heb.En ik wil dan graag een nieuwe telefoon.Echter ondanks mijn langdurige klant ...

Prijs app? Alleen-lezen Opgelost

Hallo! ik heb net een smartphone aangeschaft, en ontdek heel wat interessante apps, maar vind nergens wat de prijs eigenlijk betekent. Dit zal wel een 'domme' vraag typisch voor beginners zijn, maar d...

Alles in 1 op reis Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon heeft ook alles opreis aan gezet, hij heeft 80 euro opgemaakt in de periode van 18 juli tot 3 augustus.De reden ervoor is dat je geen smsje krijgt dat je bijna over je limiet heen bent, de s...

50 MB Alleen-lezen Onopgelost

HoiIk hoop dat jullie mij kunnen helpen ik zou graag gebruik willen maken van de 50 mb bundel voor 2 €.Deze krijg ik niet geinstaleerd op mijn telefoon ook niet als ik de sms code gebruik van inbterne...

mobiele nummer Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb met mijn nieuwe mobiel ook een andere nummer gekregen.Maar ik krijg nu soms whatssap berichtjes van mensen die ik niet ken met de vraag of ik ... ben een vriend dus van die mensen die schijnbaa...

Geen 3G. Alleen-lezen Opgelost

Is dat nou normaal? Dat als je vodafone belt en zegt dat je niet kan bellen en geen internet hebt.... Er gewoon word gezegd: ja mevrouw we hebben geen 3G bij u in de wijk en dat gaat voorlopig ook nog...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen