NAM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruik inzien

Hoe kan het bel en sms verbruik inzien op My Vodaphone? Ik zie alleen het beltegoeden en ik wil controleren waaraan ik beltegoed heb opgemaakt.
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi NAM,

Dat kun je niet terugzien, je kunt alleen je huidige tegoed zien op My Vodafone.
NAM
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat vind ik raar want dan valt er niets te controleren.
Ik heb vorige week een prepaid abonnement genomen. Daarop zou ik €10,- beltegoed krijgen. Ik heb 1x gebeld om de simkaart te activeren en verder niet omdat ik wil wachten op mijn nummerbehoud. Ik bel nu nog met met oude simkaart via Simyo. In my Vodaphone zie ik nu een beltegoed van €4,65. Rara hoe kan dit? Het valt dus niet te controleren waaraan €5,35 is opgegaan?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Prepaid abonnementen hebben wij niet. Heb je een Sim only of een prepaid kaart die je zelf moet opwaarderen?

Bij abonnementen kun je op de maandafrekening wel zien waar je tegoed aan opgegaan is. Maar bij prepaid is dit vooralsnog niet mogelijk.
NAM
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard is het geen abonnement. Hoe kom ik er achter waar mijn prepaid tegoed aan opgegaan is?
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi NAM, je kunt hiervoor met de reguliere klantenservice opnemen.
Je kunt ook je vraag bij ons plaatsen via Facebook of Twitter, we hebben namelijk je persoonsgegevens nodig en het contact via deze social media is voor een situatie als deze iets directer dan hier op het forum.
Je kunt ons bijvoorbeeld via Facebook een privébericht sturen met de volgende info:

* mobiel nummer
* adresgegevens
* datum & bedrag van de laatste opwaardering
* datum en tijdstip die je wilt na laten kijken

Wij gaan het dan voor je uitzoeken en komen er zsm op terug.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic