Sanderv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verboden netwerk

Hallo,
Ik zit hier in Zweden en het enige beschikbare netwerk is van Telia. Er staat echter dat dit netwerk verboden is... Het lukt me niet om op dit netwerk te komen. Aangezien Telia hier relatief groot is zou ik toch wel verwachten dat dit mogelijk moet zijn.

(Op andere plekken in Zweden heeft mijn simkaart gewoon goed gewerkt. Ik heb niet gelet op welk netwerk hij toen pakte)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sanderv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel erg vervelend maar via de Community niet op te lossen. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? Kan je dan nog steeds geen andere provider kiezen? Het kan natuurlijk zijn dat je net op een punt zit dat er geen bereik is waar Vodafone afspraken mee heeft gemaakt.

Ik kan je alleen nog deze pagina geven als oplossing:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Mocht het niet lukken dan zou je het best contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen (maar dat lukt nu niet natuurlijk) en anders een chat te starten. Deze mensen kunnen dan gelijk even met je mee kijken wat er aan de hand is.

Succes en ik hoop dat je snel weer verbinding hebt met Vodafone en normaal kunt bellen/internetten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sanderv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel erg vervelend maar via de Community niet op te lossen. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? Kan je dan nog steeds geen andere provider kiezen? Het kan natuurlijk zijn dat je net op een punt zit dat er geen bereik is waar Vodafone afspraken mee heeft gemaakt.

Ik kan je alleen nog deze pagina geven als oplossing:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Mocht het niet lukken dan zou je het best contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen (maar dat lukt nu niet natuurlijk) en anders een chat te starten. Deze mensen kunnen dan gelijk even met je mee kijken wat er aan de hand is.

Succes en ik hoop dat je snel weer verbinding hebt met Vodafone en normaal kunt bellen/internetten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was het gelukt met de informatie van Energieboy Sanderv ?
Sanderv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:
Was het gelukt met de informatie van Energieboy Sanderv ?

Tot op zekere hoogte wel ja.

Heb contact gehad met de klantenservice en waarschijnlijk ligt het er inderdaad aan dat Vodafone en Telia geen afspraken hebben. Dus gewoon pech dat Telia het enige sterke netwerk is hier in de buurt.
Op andere plekken rond de 1-2km hier vandaan ontvang ik ook andere netwerken die wel werken, dus daar valt mee te leven.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Bedankt voor het delen van deze informatie Sanderv! Kan ook relevant zijn voor andere Vodafone klanten in Zweden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic