Bianca_33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding valt weg tijdens gesprek.

 

Ik heb al een hele tijd dat mijn verbinding weg valt tijdens een gesprek. Ik ben dan ook ongeveer 2 minuten niet te bereiken en daarna werkt alles weer. Ik heb een tijd terug al een andere Samsung telefoon gekocht en nu sinds kort heb ik een nieuwe sim kaart in mijn telefoon gedaan maar het probleem blijft zich voor doen. Heel irritant is het. Wat kan dit zijn???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bianca_33 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens een sim swap gedaan?
Je eigen simkaart in een ander toestel stoppen en die van een ander in je eigen toestel. Even kijken wat het kan zijn. Mocht het probleem zich ook voordoen bij de ander z’n simkaart dan ligt het aan het toestel. Zeker als je eigen simkaart het dan wel weer goed doet in dat andere toestel.

Dus even wisselen en dan kijken wat er gebeurd. Even goed testen en dan weet je waarschijnlijk sneller waar het aan kan liggen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bianca_33 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens een sim swap gedaan?
Je eigen simkaart in een ander toestel stoppen en die van een ander in je eigen toestel. Even kijken wat het kan zijn. Mocht het probleem zich ook voordoen bij de ander z’n simkaart dan ligt het aan het toestel. Zeker als je eigen simkaart het dan wel weer goed doet in dat andere toestel.

Dus even wisselen en dan kijken wat er gebeurd. Even goed testen en dan weet je waarschijnlijk sneller waar het aan kan liggen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Bianca_33 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Hé, wat gek dat jouw verbinding regelmatig wegvalt en je vervolgens 2 minuten onbereikbaar bent. Ik zie dat @Energieboy je al enkele tips heeft gegeven. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? Mocht dit niet tot de oplossing leiden dan raad ik je aan om de netwerkcheck te doorlopen. Aan het einde van dit stappenplan wordt een ticket aangemaakt voor onze technische dienst waarna verder onderzoek volgt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Bianca_33? Heb je het met bovenstaande tips kunnen verhelpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic