Laat maar zitten. Als ik mensen moet gaan zoeken die ook klant zijn bij Vodafone, die uit moet gaan horen of zij dezelfde problemen hebben dan neem ik mijn verlies wel. Ik kan namelijk schrijven wat ik wil, maar het lijkt er sterk op dat het probleem bij mij gezocht moet worden en schijnbaar niet bij Vodafone. Eerst ligt het aan de plaats van mijn telefoon in de auto of mijn 3G die mogelijk niet aanstaat. En nu is het gebied wederom te groot.
"Er staat namelijk niet maar één mast in dat hele gebied dus je zou op een gegeven moment dan toch verbetering moeten merken."
Hier heb ik al een antwoord op gegeven:
Verbinding valt met regelmaat weg tussen de rotonde Rossum/Zaltbommel/Kerkdriel en Zaltbommel. Ook in de buurt van Rossum en de sluis Sint-Andries geeft het vaak problemen en bij het passeren van Heerewaarden.
Inderdaad is het een lange weg van Zaltbommel tot Beneden- Leeuwen, maar ook op veel plaatsen problemen.
Ik geef nog eenmaal aan dat ik deze problemen eerder niet heb gehad. Route, nummer/telefoon, tijdstip van passeren zijn onveranderd, dus hoe kan het aan mijn telefoon liggen als ik altijd een vlekkeloze verbinding had?