budgetshirt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Bereik Geen Internet

hallo
ik ben vorige maand van kpn naar vodafone gegaan en vanaf dat moment is het zeer bagger
in ridderkerk heb ik bijna nergens bereik en vaak geen internet
ik dacht eerst ligt aan me s3 dus ik heb even een note 2 gekocht maar zelfde probleem
 
in de winkel wordt je als gewoonlijk afgepoederd dat het aan je toestel ligt
toen ik vroeg om een toestel van hem had hij ineens geen tijd meer voor me
 
in buitenland was de dekking beter dan hier in ons eigen kikkerlandje
 
hoe ga vodafone dit oplossen want ik ben vaak voor klanten niet bereikbaar
 
 
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi budgetshirt, welkom op het forum. Jammer dat je eerste ervaring met ons geen positieve is. Als je een nieuw toestel gekocht hebt om te testen of het aan je S3 lag, dan denk ik inderdaad niet dat het je toestel is 😉

Zou je de stappen willen doorlopen die je hier vindt en je bevindingen hier willen doorgeven?
http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Dan weet ik waar we moeten gaan zoeken naar een oplossing.
budgetshirt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo bas
bedankt voor je reactie
maar heb alles al geprobeert
 
blijf wegvallen en internet ook
 
moest toevallig net betalen voor parkeren maar dat ging niet geen strepen en geen internet opnieuw opgestart en nog niet
me vrouw gebeld met me anderen toestel KPN daar had ik geen probleem dus me vrouw heeft het aan gezet en uit
 
nu was ik bij me kennis die heeft ook vodafone en heeft de zelfde problemen
dus nu hoef ik niet verder te kijken wat meer mensen hebben er problemen mee
 
kan u aangeven wanneer er eens naar gekeken wordt of anders dat ik terug kan gaan naar me oude provider want dit is niets
 
Arnold
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Budgetshirt,

Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je aangeeft dat je op geen enkele locatie een goede dekking merkt. Ben je dan voornamelijk op dezelfde plekken of in dezelfde regio? Of merk je echt dat je in heel Nederland geen goede dekking hebt? Als dat laatste het geval is dan lijkt er toch iets anders mis te zijn. Ik hoor het graag!
budgetshirt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje
 
ik woon in ridderkerk en mijn bedrijven zijn in 3 regios in ridderkerk
 
dus ik ben 80% in ridderkerk
dus ik heb die problemen niet hier nodig hier moet het juist werken
 
ik heb nooit dit probleem gehad en gebruik nu veel me anderen abbo inplaats van me vodafone
das niet de bedoeling
 
arnold
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik zie dat er vandaag werkzaamheden in Ridderkerk zijn. Hopelijk worden daarmee de problemen opgelost.
Je kunt eventueel tijdelijk overschakelen naar het GSM netwerk om telefonisch beter bereikbaar te zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic