robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes

Verbeteren Touch ID iPhone 5s

Vandaag heb ik een hele goede tip gelezen hoe je de Touch ID van de iPhone 5s kunt verbeteren. Mijn eigen ervaring is dat het in 80% van de gevallen goed werkt en dat viel me eigenlijk een beetje tegen van Apple. De truuk is dat je naar Instellingen > Algemeen > Touch ID en toegangscode > Touch ID gaat en daar de betreffende vinger(s) verder gaat scannen.

Als je je vinger toevoegt dan hoef je slechts 10x je vinger er op te leggen, dan is dat voldoende. Blijkbaar vond Apple dat ze de gebruiker niet verder konden vermoeien dan 10x. Maar als je je vinger er in deze modus er weer oplegt, dan wordt het aantal leermomenten uitgebreid. En je kunt er onbeperkt meer doorgaan. Als het balkje van de betreffende vinger snel oplicht, dan herkende hij het al. Nu kun je je vinger langzamerhand een klein stukje verder verplaatsen zodat hij een groter deel van je vinger leert. Als het iets langer duurt voordat het balkje oplicht, dan heeft hij een nieuw stukje bijgeleerd. Inmiddels heb ik mijn hele duim uitvoerig gedaan en het gaat nu 100% perfect!
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic