Jongebloet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verbaast over behandeling trouwe klant bij verlening abbonement..

Beste Vodafone,

Ik ben al 7 jaar trouwe klant bij jullie en ben door weer en wind met vele problemen met o.a. dubbele facturaties van Blox door een fout in jullie systeem altijd gebleven.
Ik kan al een tijdje mijn abbonement verlengen en ben hierover meermaals gebeld en heb altijd aangegeven te willen wachten voor de release van de Iphone 10.
Alleen nu ben ik toch wel een beetje verbaast, ik bel uit eigen initiatief en krijg keihard te horen dat er voor geen enkele mogelijkheid een leuke deal bestaat voor trouwe klanten. Ik kan de Iphone X aangeschaffen onder dezelfde voorwaarden die elke een nieuwe klant krijgt "that's it."
Je zou toch verwachten dat vodafone meerwaarde hecht aan klanten, maar blijkbaar niet als het gaat om de Iphone X.

Ik ben erg teleurgesteld en had meer verwacht vanuit Vodafone, maar blijkbaar is de meeste winst behalen belangrijker dan klanten behouden...







10 Reacties 10
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in ons Jongebloet. Ik snap dat je wellicht iets anders verwacht had. Uiteraard is een trouwe klant behouden onze prioriteit. We doen altijd ons best om bestaande en nieuwe klanten een zo goed mogelijke aanbieding te doen.
Helaas kunnen we via het forum hierin niet veel voor je betekenen. We kunnen via dit kanaal geen verkoopaanbiedingen doen. Ik hoop dus dat je nogmaals contact met ons wilt opnemen via 0800-0560 (gratis). Wellicht kunnen we toch samen tot een mooi compromis komen.
Jongebloet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon,
Dat ga ik ook zeker doen, aankomende vrijdag zal ik nogmaals proberen.

met vriendelijke groet,

Luuk
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Jongebloet

Dit is iets wat vele aanbieders doen, om de prijs van een nieuw product kunstmatig hoog te houden.

Vaak na enkele weken zie je ook op deze toestellen verlengings aanbiedingen.

Wat wel 2 euro in de maand scheelt zijn de Vodafone Friends & Family aanbiedingen op de Iphone x.

Hier een code voor ontvangen is niet heel lastig met wat internet speurwerk
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Jongebloet,

Heb je ondertussen nog contact met ons gehad over een leuke aanbieding?
Jongebloet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon

Nee dit is nog niet gelukt i.v.m. werk. Ik zal vanmiddag contact opnemen.

Mvg,

Luuk
Jongebloet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi Sharon,
Ik heb gebeld en ben tevreden over de afhandeling. Ik ben blij dat vodafone mij tegemoet is gekomen met mijn probleem, dit is zeer netjes afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Luuk Jongebloet

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Mag ik vragen wat de oplosing was dan ??
ben gister naar de vodafone winkel geweest maar viel vies tegen , ga dus ook nu niet verlengen , ben al jaren klant en heb 4 nrs op de zaak staan , en ieder jaar 7 of 8 euro korting per maand gekregen , nu alleen 50 korting op de x , dat gaan we niet doen dus
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic