Nickjanssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Support via chat op Vodafone website

Beste,

Ik nam via de chat contact op met een van uw medewerkers. Mijn probleem werd niet opgelost en ik ben over de verleende support niet bijzonder tevreden.
Ziet u mogelijkheid om me de vragen die ik in de chat stelde te beantwoorden?

Bij voorbaat dank,
Nick Janssen




Welkom bij Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Info
om 13:20, Okt 25:
Je bent nu verbonden met Romy
Romy
om 13:20, Okt 25:
Goededag, wat kan ik voor je doen?
U
om 13:20, Okt 25:
Beste heer, mevrouw, Vorige week ben ik in de USA geweest. Ik besloot Vodafone op reis wereld te gebruiken. Na 30 seconden kreeg ik een melding: "Let op, u heeft 80% van uw bundel verbruikt", letterlijk 5 of 6 seconden daarna kreeg ik een melding dat mijn wereldbundel op was. Toen ik vervolgens controleerde hoeveel hoog mijn verbruik buiten de bundel was bleek dat bijna 24,00 te zijn
U
om 13:21, Okt 25:
Ik had mijn iPhone notabene niet eens gebruikt
U
om 13:21, Okt 25:
Verder: nu blijkt volgens de website mijn gebruik buiten de bundel 33,78 gezin maar als ik de bedragen in de details optel kom ik toch echt op 10,00 minder uit.
Romy
om 13:22, Okt 25:
Ik ga eens met je meekijken.
Romy
om 13:22, Okt 25:
Om je verder te helpen heb ik de volgende gegevens nodig: - Je voorletters, achternaam + geboortedatum - Je huisnummer + postcode - De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
U
om 13:22, Okt 25:
NMJ *** / 3*.*8.**** / 23 / ****HT / ****
Romy
om 13:23, Okt 25:
Bedankt:)
Romy
om 13:30, Okt 25:
Momentje.
U
om 13:30, Okt 25:
tuurlijk
Romy
om 13:32, Okt 25:
Ik zie hier dat je om 22:45 een internet sessie bent begonnen. Dat was 20MB. Daarna heb je nog een sessie gestart op 22:46. Dat was 10MB. Daarna zijn die kosten gekomen.
Romy
om 13:32, Okt 25:
Je hebt dus in die tijd 30MB vebruikt.
Romy
om 13:32, Okt 25:
Daar gaat dat heel snel omdat je toestel veel werk doet om verbinding te maken.
Romy
om 13:33, Okt 25:
30MB is enorm weinig. Dat vliegt er feitelijk zo uit.
U
om 13:34, Okt 25:
Dat vind ik dus uitermate vreemd. Dat heeft die hele wereldbundel dus geen zin als deze na luttele seconden op is. 15,00 aan data buiten de bundel en de kosten voor de Blox voor een paar seconden online is niet acceptabel. Ook niet als "het er uitvliegt"
Romy
om 13:34, Okt 25:
Nee, het ligt eraan wat je doet in je toestel.
U
om 13:35, Okt 25:
Dat is het hem net. Apps worden niet gratis geüpdate en ik had mijn toestel alleen vast. Voordat ik ook maar echt iets kom doen kreeg ik beide meldingen
Romy
om 13:36, Okt 25:
Had het niet over updates. Ik kan niet inzien of jij je toestel vast had. Ik zie wel dat er internet sessies gestart zijn,.
U
om 13:37, Okt 25:
Hoelang duurden deze sessie volgens uw gegevens dan?
Romy
om 13:38, Okt 25:
in 1 minuut heb je dat verbruikt.
U
om 13:39, Okt 25:
Dan kan dus nooit. Verder staat op de website dat ik 33,78 buiten de bundel verbruikt heb. Waar komen die extra 10 Euro vandaan?
Romy
om 13:39, Okt 25:
Je hebt niet €33,78 buiten de bundel verbruikt.
U
om 13:39, Okt 25:
Staat hier voor me, op de website. Kan ik u een screenshot sturen?
Romy
om 13:39, Okt 25:
Even berekenen.
Romy
om 13:39, Okt 25:
Nee, moment,.
Romy
om 13:40, Okt 25:
€23,79 zit je erbuiten.
Romy
om 13:40, Okt 25:
€19,66 excl. BTW.
U
om 13:40, Okt 25:
Mag ik een kopie van deze chatsessie per e-mail ontvangen want ik kan het er niet bij laten zitten. Ik voel me een beetje beetgenomen
Romy
om 13:41, Okt 25:
Ik begrijp je frustratie.
Romy
om 13:41, Okt 25:
Je kunt de chat zelf opslaan.
U
om 13:41, Okt 25:
Ah, okay. Hoe werkt dat, zelf de chat opslaan?
Romy
om 13:43, Okt 25:
Ik weet niet hoe dat uit ziet aan jou kant.
Romy
om 13:43, Okt 25:
Je kan het in ieder geval ergens opslaan.
U
om 13:44, Okt 25:
U heeft me niet bepaald geholpen. Ik ga het even uitzoeken.
Romy
om 13:44, Okt 25:
Nou, bedankt.



6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Nickjanssen,

Ik snap dat je liever geen kosten maakt in het buitenland als je al een bundel hebt gekocht.

We kunnen je alleen helaas niet verder helpen via het forum (het klantenservice systeem is niet gekoppeld aan het forum).

Je kunt via de contact pagina alle mogelijkheden vinden om contact op te nemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice Nickjanssen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Nickjanssen

Vooral apps als Facebook en Whatsapp kunnen grote data gebruikers zijn op vakantie. Vooral als je maar een paar MB hebt.

Als je automatisch de foto's en video's van deze apps download wanneer je aan het roamen bent, zijn de MB's er zo door.
Als je deze instellingen zou blokkeren, en dus alleen je internet zou gebruiken voor Appen. is dit weer enorm veel.

Wel kan u in uw telefoon geschiedenis als u een android toestel heeft, zien waaraan deze mb's verbruikt zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic