Hallo @arthur.nijhof
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst, T-Mobile en Vodafone zijn niet dezelfde provider. Deze staan los van elkaar, dus het zijn elkaars concurrenten. Daarna, Ziggo kent internet abonnementen voor thuis gebruik. Die heeft internet thuis, TV en thuis bellen (niet mobiel).
Vodafone en Ziggo zijn één bedrijf, VodafoneZiggo.
Als je Ziggo internet en TV voor in huis hebt, dan kan je Vodafone er bij afnemen voor mobiel gebruik en dan krijg je korting. De zo geheten VodafoneZiggo combi korting.
Je kan wel overstappen van T-Mobile naar Vodafone, dat kan natuurlijk wel. Voor het overstappen heb je een regel en dat is dat dit pas kan als je abonnement bij T-Mobile binnen de 120 dagen afloopt of misschien is daar je abonnement al klaar? Alleen dan niet zelf opzeggen, want dan kan je je nummer niet meenemen!!
Hier een aantal pagina’s die je kunnen helpen:
1 VodafoneZiggo abonnementen:
Vodafone: https://www.vodafone.nl
Ziggo: https://www.ziggo.nl
2 VodafoneZiggo combi kortingen:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras
3 Overstappen van T-Mobile naar Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml
Maar de meest belangrijke is toch de pagina van de klantenservice. Ik denk dat je die beter even kan bellen zodat ze je goed kunnen uitleggen wat je moet doen en kan doen. Die mensen kan je uitleggen wat je hebt en dan komt het allemaal goed.
Dan heb ik nog iets anders…. zet nooit je privé gegevens hier online op de community want deze is door iedereen te lezen. Ik heb inmiddels aan een Vodafone medewerker gevraagd of ze deze gegevens uit je bericht willen halen. Dus graag een volgende keer op letten!