Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vodafone ap Alleen-lezen Opgelost

Elke maand wanneer mijn mb's op zijn word dat nog aangegeven ,daarna stopt de ap met bijwerken en zie ik niet meer wat ik verbruik dat vindt ik vervelend zo kan ik niet in de gaten houden hoeveel minu...

Deb26 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mobielnetwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung J6 toestel en sinds vandaag super langzaam mobiel netwerk. Alle instellingen nagelopen en toestel gereset maar het probleem is nog niet opgelost. Iemand tips

EssieGiet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing red together Alleen-lezen Opgelost

Ggoedemorgen, hoe staat het met de storing van der together?Wij als gezin hebben er nog steeds last van.

RDEAN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone x en netwerkproblemen Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren 3-08-19 is het internet op mijn iPhone x ontzettend traag. Geeft wel aan dat hij op 4g zit maar nog trager dan 3G. Ik heb het Vodafone red together abonnement en mijn vrouw met haar iPh...

FWilke door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Mijn tegoed is 0

Bereik Alleen-lezen Onopgelost

Een terugkerend euvel. Vorig jaar in Portugal 2 weken geen bereik. Dit jaar in OOST Duitsland weer geen bereik. Op enkele momentjes na. Erg vervelend temeer omdat we graag via wats app de familieberic...

Koosje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

melding voicemIlbericht Alleen-lezen Opgelost

Hoe verwijder ik het steeds terugkerende voicemail bericht. Ik weer waar het bericht over gaat...en wil deze wissen...maa r hoe dan?

geen internet buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo Zojuist een niuwe telefoon aangeschaft in italie omdat mijn oude wat wateroverlast heeft ondervonden.Maar nu heb ik geen 4g meer. Ik ben de hele lijst al afgegaan wat er op de site staat om inte...

prepaid kaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al jaren een prepaidkaart nu Vodafone (voorheen libertel)waarom betaal ik € 15,-- voor 2GB maandbundel, als er € 9,-- word weergeven ?

tjittebo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen data bij Red Together Alleen-lezen Opgelost

Ik heb via 4G nauwelijks internet, in My Vodafone zie ik dat ik geen data heb bij mijn red together abonnement, terwijl ik meer dan 30GB moet hebben. Wellicht een storing?

te goed Alleen-lezen Opgelost

ik zie in de my vodafone dat ik geen bundel tegoed heb. Maar de kosten buiten de bundel lopen richting de honderd euro. Hoort dit bij de storing?

Mrsbee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

ik stap over van een andere provider. Mijn abonnement loop hier 7 augustus af, en mijn abonnement begint bij jullie de 9de. Zou er ook een oplossing voor kunnen komen dat het overloopt? Ik moet bereik...

Ilsehaan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

sim only naar gsm abo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een 2 jarig sim onlyMaar mag ik nu ook al naar een abo met toestel?

ReBo81 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail taal wijzigen. Kan dat? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn voicemail in het Engels ingesteld maar zou graag het in het Nederlands willen gebruiken. Kan ik de taal wijzigen?

Prevu door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

achtergronden Alleen-lezen Opgelost

Ik zoek achtergrond en

GEMIPANA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multisim Red Super geen internet op Surface Pro LTE buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Microsoft Surface Pro 2017 tablet met LTE. Telkens wanneer ik in het buitenland kom geeft de tablet aan, dat ik geen internet heb. Dit terwijl roaming op het apparaat aan staat en ik geen p...

Plantje door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verhuizing Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn verhuizing vandaag doorgegeven en heb ook ziggo bellen, tv en internet van ziggo op hetzelfde adres. Hoe lang duurt het voordat de extra korting en zenders weer zijn geactiveerd?

NicolePap door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

get together ziggo? adres of naam Alleen-lezen Opgelost

ik begreep dat aanspraak maken op get together met ziggo korting niet werkt op naam maar op adres. kan iemand dit bevestigen? zodat ik nu niet mezelf vastleg voor 2 jaar zonder een ziggo korting te on...

bezorging betaling Alleen-lezen Onopgelost

Hai goedemorgenvandaag wordt mijn telefoon bezorgd en ik heb mijn pinpas verloren en ik heb begrepen dat er een controle gedaan moet worden maar me pinpas heb ik weer terug over 5 dagen hoe kan ik dit...

Ayman5713 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen