Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedemiddag,
Ik kan mijn abonnement voor telefoon nummer: *moderator edit: mobiele nummer verwijderd* verlengen. Dit wil ik graag doen want ik ben erg te vrede alleen wil ik graag dit abonnement verlengen met nummer behoud maar dan wel van privé naar zakelijk overzetten mits ik dan wel de zelfde aanbiedingen/kortingen behoud.
Graag hoor ik het van u.
Met vriendelijke groet,
Rosalie Bleij
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Roos Bleij?
Indien je het om wil laten zetten naar zakelijk, dien je eerst je account om te laten naar zakelijk. Dit kan via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml
Zodra het omgezet is, kun je het nummer verlengen. Hier behoud je je eigen nummer bij en krijg je een zakelijk abonnement. Al onze zakelijke abonnementen kun je hier terug vinden: https://www.vodafone.nl/zakelijk/
Hoi @Roos Bleij
Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open Community is en iedereen kan je informatie lezen. Het is daarom NIET verstandig om je nummer hier te plaatsen. Je kan deze nog binnen het uur verwijderen door in je bericht op de 3 rode puntjes, rechts onder in het blokje) te drukken en op BEWERK te klikken. Dan kan je je nummer verwijderen en opnieuw opslaan!
Daarnaast kan ik je zeggen dat zakelijk abonnementen altijd anders zijn dan privé abonnementen en hoe het met de korting zit, geen idee. Dat zal je dan bij de verkoopafdeling moeten bespreken van Vodafone (0800-0560 privé en voor zakelijke afdeling 0800-0500). Die kunnen ook bekijken wat je moet doen om dit over te zetten en wat daar allemaal bij nodig is. Voor privé abonnementen, klik hier - voor zakelijk abonnementen, klik hier. Dan kan je zelf ook alvast een vergelijking maken.
Ik ga er vanuit dat je al klant bent bij Vodafone, dan kan je natuurlijk gewoon altijd je nummer behouden en doorgaan naar een nieuw abonnement. Dat is het probleem in ieder geval niet 🙂
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Roos Bleij?
Indien je het om wil laten zetten naar zakelijk, dien je eerst je account om te laten naar zakelijk. Dit kan via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml
Zodra het omgezet is, kun je het nummer verlengen. Hier behoud je je eigen nummer bij en krijg je een zakelijk abonnement. Al onze zakelijke abonnementen kun je hier terug vinden: https://www.vodafone.nl/zakelijk/
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @Roos Bleij ?
Heb je hier nog vragen over @Roos Bleij? We horen graag van je!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...