Ik ben 2 weken geleden benaderd door iemand van vodafone, om mijn prepaid om te zetten in abonnement .ik ging akkoord ,maar wist niet of mijn nieuwe mobiel simlock vrij was. Hij zei da dat wel zo zou zijn. Ik ben nu maandag 24 juni mijn simkaart prepaid is geblokkeerd. Ik heb mijn nieuwe er in gedaan en lukte niet. Na een uur geprobeerd telefonisch contact te krijgen , kreeg ik uiteindelijk iemand. Na 45 minuten lukte het me on onder het abonnement uit te komen, omdat ik geen simlockvrij toestel blijk te hebben. Daarom heb ik geen akkoord gegeven voor abonnement .ik ben maandag de hele dag niet bereikbaar geweest. Ik ben zoooooo boos op vodafone, 1 dag zonder telefoon, en mijn kinderen en mijn werk kan me niet bereiken. Dank je dat ik dan nog in zee wil gaan met zo'n provider?en nog geen telefoon . Dit duurt al 5 dagen.ik ben enorm teleurgesteld ,en al 10 jaar klant bij jullie. Maar nu ben ik er klaar mee. Durf gewoon niks meer om te zetten, dit schijnt nogal moeilijk te zijn. Terug zetten naar prepaid dus ook. Moet ik maar een simlockvrij toestel kopen. Heb net een nieuwe! En nu? Ik kan nog niet overstappen naar een ander, want mijn simkaart is geblokkeerd!!! Lang leve Vodafone!!!!!!!!!!!!!nu ga ik een weekend weg en mijn zoon blijft thuis. Voor het eerst. En hoe hou ik contact met hem? Maakt jullie niks uit, maar ik heb echt een groot probleem. Privé en zakelijk. Jullie worden bedankt!!