Deskya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van Bestaand Abo Naar Prepaid Bb

Ik heb een abonnement met internet bij VF maar nu een prepaid BB 8520 curve gekocht omdat mijn toestel kapot was.
Nu blijk ik niet op internet te kunnen komen.
Ik ga ervanuit dat ik een BB abo nodig heb maar vraag me af of ik totdat mijn abo is afgelopen, in augustus, dan een BB abo kan krijgen.
In augustus wil ik graag abo aanpassen en nieuwe BB nemen en de 8520 curve aan mijn dochter geven die gebruik maakt van prepaid.
En wat zijn de kosten dan?
Worden mijn webkosten dan in mindering gebracht en BB abo toegevoegd of loopt dit naast elkaar voor die tijd?
1 Reactie 1
Johu

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In principe is een Vodafone prepaid telefoon niet geschikt voor abonnements simkaart. (simlock).

Wanneer deze simlockvrij is, is het mogelijk een BB toevoeging op de meeste abonnementen toe te voegen. Dit kost tussen de € 10 en 18,50 per maand, afhankelijk van het type abonnement.


Ik heb een abonnement met internet bij VF maar nu een prepaid BB 8520 curve gekocht omdat mijn toestel kapot was.
Nu blijk ik niet op internet te kunnen komen.
Ik ga ervanuit dat ik een BB abo nodig heb maar vraag me af of ik totdat mijn abo is afgelopen, in augustus, dan een BB abo kan krijgen.
In augustus wil ik graag abo aanpassen en nieuwe BB nemen en de 8520 curve aan mijn dochter geven die gebruik maakt van prepaid.
En wat zijn de kosten dan?
Worden mijn webkosten dan in mindering gebracht en BB abo toegevoegd of loopt dit naast elkaar voor die tijd?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic